اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

انتظار مقام معظم رهبری کار صادقانه و مجاهدانه است/رفتار جهادی در مدیران قوای مختلف کاملا ضروری است

انتظار مقام معظم رهبری کار صادقانه و مجاهدانه است/رفتار جهادی در مدیران قوای مختلف کاملا ضروری است
داوود گودرزی:بیانات اخیر مقام معظم رهبری بیانگر این است که اگر شما از مردم رای گرفتید و نماینده مردم هستید، صادقانه و مجاهدانه پای کار بیایید و به مردم باید پاسخگو باشید، در واقع باید وظایف خودشان را انجام دهند و هیچ کس انتظار کار خارق العاده ای از شما ندارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس  رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت، روی کلید واژه هایی همچون ارسال تصویری مقتدر از دولت،تحرک بیشتر و احساس مسؤولیت مضاعف  و موضوعاتی از این دست تاکید فرمودند، همچنین اعلام کردند اگر نقشه راه اقتصاد تهیه شود، مردم و فعالان اقتصادی تکلیف خود را خواهند دانست و با احساس ثبات و آرامش به کمک دولت خواهند شتافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

به منظور تحلیل این سخنان مقام معظم رهبری در گفتگو با یکی از کارشناسان مسائل سیاسی به این موضوع پرداخته ایم که مشروح این گفتگو در زیر آمده است:

,

 

,

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با صبح زاگرس با تاکید بر اینکه فرمایشات ایشان در سال های گذشته بسیار واضح است و شفاف بوده و دغدغه های مردم نیز معلوم است، بیان کرد: کاری که دشمن در حال انجام دادن است و طراحی که انجام می دهد نیز بر کسی پوشیده نیست و 40 سال دشمنی با ملت ایران را تجمیع کرده و بر روی گسست میان مردم و حاکمیت تمرکز کرده است.

, صبح زاگرس,

 

,

داوود گودرزی ادامه داد:ان ها در تلاش هستند اعتماد عمومی را سلب کند و مردم  را به واسطه فشارهای اقتصادی و عملیات روانی و ایجاد شبهه معترض کند و از حاکمیت جدا کنند،نیاز های مردم نیز مشخص است .

,

 

,

وی افزود: مقام معظم رهبری چندین سال است که مساله اقتصاد  را مطرح می کنند و اعلام کردند که اگر در حوزه اقتصاد مواظب نباشیم ضربه می خوریم و ضرورت این حوزه نیز این است که ظرفیت داخلی را به کار بگیریم که ما وابسته به خارج از کشور نباشیم.

,

 

,

گودرزی در ادامه گفت: صحنه کاملا روشن است اما آن چیزی که امروز به آن نیاز داریم ، رفتار جهادی در مدیران در قوای مختلف است.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی  بیان کرد: ما برای اینکه اقتصاد پویا و فعال داشته باشیم همه ظرفیت ها، فاکتورها و عناصر لازم را داریم، جوانان تحصیلکرده، صنایع و معادن، نفت و گاز، موقعیت جغرافیایی، بازار مصرف، علم و فناوری از چجمله چیزی هایی هستند که باید داشته باشیم و البته داریم.

,

 

,

داوود گودرزی در ادامه گفت: مردم در این 40 سال ثابت کرده اند پای کار انقلاب هستند، مسئولان صادق را دوست دارند، در کنار همه این ها رهبر هوشمندی نیز اریم که تمام دشمنان از اقتدار و درایت ایشان انگشت به دهان مانده اند، همه این مسائل وجود دارد تنها چیزی که وجود ندارد مدیریت جهادی است.

,

 

,

وی افزود: بیانات اخیر مقام معظم رهبری بیانگر این است که اگر شما از مردم رای گرفتید و نماینده مردم هستید، صادقانه و مجاهدانه پای کار بیایید و به مردم باید پاسخگو باشید، در واقع باید وظایف خودشان را انجام دهند و هیچ کس انتظار کار خارق العاده ای از شما ندارند و هر کسی هر مسئولیتی دارد و وظیفه ذاتی است بدون اینکه خسته شوید و وارد حاشیه شوید،انجام دهید و اگر در جایی شرایط فراهم نبود و امکانات لازم وجچود نداشت؛ چون صادقانه وارد میدان شدید مردم حرف شما را می پذیرند.

,

 

,

گودرزی به مثال زدن مقام معظم رهبری از تیم ملی فوتبال نیز اشاره کرد و گفت: این تیم علی رغم تلاش خود به مرحله بعد نرسید اما مردم این تیم را دوست دارند چون می دانند صادقانه تلاش کردند و برای دولت نیز به همین شکل است، مردم مشکلی با دولت ندارند اما انتظار دارند ان چیزی که می توانند، انجام دهند و به بهانه تحریم کوتاه نیایید و از وظایف خودتان کوتاه نیایید.

,

 

,

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی کشور درباره فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تهیه نقشه راه اقتصادی کشور، بیان کرد: برخی از افراد تحلیل هایی که درباره مشکلات اقتصادی انجام می دهند، می خواهند نشان دهند مشکلات فعلی کشور ماحصل توطئه ها و طراحی های دشمن و تحریم هاست، این صحبت مقام معظم رهبری که قبلا نیز فرموده بودند دشمن فشار می آورد و تحریم می کند اما در جاهایی زیرساخت های اقتصادی خودمان را درست نکردیم و ظرفیت ها را رها کردیم و به کار نگرفتیم و سیاستگذاری های درستی انجام ندادیم و الا ما نباید الان مشکل برق داشته باشیم.

,

 

,

گودرزی ادامه داد: در هر استانی متناسب با شرایط خودش می توانیم تولید برق داشته باشیم، در یک استان از باد، در استانی دیگر از خورشید  و از سوخت های فسیلی و آب در دیگر استان ها می توان استفاده کرد، همه نعمت های خدادای در این کشور جمع شده اند، نباید ما مشکل آب و برق داشته باشیم.

,

 

,

وی در پایان گفت: درست است تحریم ها فشار اورده است اما بخش عمده ای از مشکلات که با آن مواجه هستیم به این دلیل است که سیاست گذاری های درست اقتصادی باید صورت گیرد و نقشه راهی باید شکل بگیرد که همان اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری از چند سال قبل تاکنون عنوان کرده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه