اخبار داغ

در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان مطرح شد؛

ضرورت جمع آوری متکدیان شبکه ای در عوارضی های زنجان/ مسافربرهای شخصی برون شهری غیرقانونی فعالیت می کنند

ضرورت جمع آوری متکدیان شبکه ای در عوارضی های زنجان/ مسافربرهای شخصی برون شهری غیرقانونی فعالیت می کنند
معاون امور عمرانی استاندار زنجان جمع آوری گدایی سیستماتیک در عوارضی ها را خواستار شد و گفت: این موضوع باید به فرمانداری ها اجاع داده شود تا با دستور قضایی رفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،" مهراد سلطانی"معاون امور عمرانی استاندار زنجان ،امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان با اشاره به ظرفیت های بخش خصوصی در زمینه گردشگری، اظهار داشت: اگر تا کنون مسیر بخش خصوصی در حوزه گردشگری هموار نشده است ما ضرر کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی برضرورت ارتقای کیفیت جاده های استان تاکید کرد و گفت: باید تلاش بیشتری نسبت به کیفیت بخشی به جاده ها برای افزایش ایمنی و کیفیت سفر اقدام کرد.

,

این مسئول با بیان اینکه با پیگیری استانداری زنجان نصب جداکنتده در محورهای مواصلاتی زنجان - قزوین و زنجان - تبریز کلید خورده است، افزود: ایجاد استراحگاه اجباری موجب کاهش تصادفات می شود که تقویت از سوی دستگاه های اجرایی استان ضروری است.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه رانندگان شخصی و غیرمجاز به ویژه در راه های روستایی فعالیت می کنند، افزود: ضروری است راهداری و پلیس نسبت به ساماندهی این موضوع اقدام کنند.

,
,

 

,

*ضرورت نظارت بر تردد نفت کش ها در جاده 
سلطانی  نظارت بر نفتکش ها در جاده های استان را خواستار شد و بیان داشت:پلیس در حد اختیارات باید در این زمینه ورود کند.
وی شناسایی نقاط ضعف و قدرت سفر را از سوی دستگاه های اجرایی ضروری دانست و افزود: شهرداری ها نقش مهمی در جذب و کیفیت سفر دارند و استانداردسازی ها وسایل بازی می تواند مثمر ثمرواقع شود.
این مسئول با بیان اینکه روند تصادفات درسال های گذشته کاهش داشت اما طی سه ماه گذشته این آمار افزایش یافته است،افزود: باید با بررسی عوامل این افزایش اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.
وی گفت: افزایش تعداد خوردوها و کاهش فرهنگ رانندگی می تواند در افزایش تصادفات موثر باشد همچنانکه گاهی اقدامات توسعه ای از جمله افزایش راهای آسفالته روستایی در این افزایش موثر است.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به صدور موافقت نامه اصولی دومین هتل چهار ستاره استان زنجان،تصریح کرد: کانگ احداث این هتل در سلطانیه به زمین زده می شود.
وی برضرورت نظارت بر نمازخانه های بین راهی تاکید کرد و بیان داشت: نباید در این زمینه نقطه ضعفی وجود داشته باشد.

, *ضرورت نظارت بر تردد نفت کش ها در جاده , *ضرورت نظارت بر تردد نفت کش ها در جاده ,
,
,
,
,
,
,

 

,

*آماده سازی موزه های زنجان
یحیی رحمتی نیز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان اظهار داشت: آماده سازی موزه های استان زنجان، تهیه جدول بازدید از تاسیسات گردشگری از جمله اقدامات میراث فرهنگی استان در سال جاری محسوب می شود.
وی ادامه داد: ۳۷ تاسیسات اقامتی، ۶۴ واحدهای پذیرایی،۱۶ دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و ۳۴ واحد خدمات رسان در استان در تابستان خدمات رسانی می کنند.
مدیرکل میراث، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه اولین شب فرهنگی زنجان در برج میلاد اول مرداد ماه برگزار می شود،افزود: اولین استارت آپ گردشگری و جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی در تابستان اجرا می شود.
رحمتی با اشاره به سایر برنامه های تابستانی این اداره کل، ادامه داد: همچنین مقرر شده است دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به راه اندازی پیشخوان استان گردی اقدام کنند.
وی با اشاره به شناسایی نقاط ضعف و قوت تهدیدها و فرصت های سفر به استان زنجان، خاطرنشان کرد: در طول ایام تابستان پایش انجام و گزارش نهایی ارائه می شود.

, *آماده سازی موزه های زنجان, *آماده سازی موزه های زنجان,
,
,
,
,
,

 

,

*خدمات رسانی 39 شرکت مسافربری زنجان

"علی مدقالچی"معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در این جلسه اظهار داشت: ۳۹ شرکت مسافربری حمل و نقل داخلی،یک شرکت بین المللی و ۶ پایانه مسافربری در تابستان خدمات رسانی می کند.
وی ادامه داد: راهدارخانه های استان زنجان در طول تابستان خدمات رسانی می کنند و نظارت بر مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین انجام و سامانه های هوشمند ثبت تخلفات و دوربین های نظارت تصویری در این تابستان خدمات رسانی می کنند.
این مسئول از استقرار ایستگاه سلامت به منظور ایجاد استراحتگاه اجباری برای پیشگیری از تصادف و واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی خبر داد و گفت: طرح کنترل نامحسوس در محورهای پرتردد استان اجرایی می شود.
معاون راهداری استان زنجان ادامه داد: با وجود پیگیری های انجام شده از فعالیت غیرقانونی مسافربری های شخصی در حمل و نقل برون شهری جلوگیری نشده است.
مدقالچی افزود: یک سوم متوفیان در جاده های استان مربوط به فصل تابستان است.

, *خدمات رسانی 39 شرکت مسافربری زنجان, *خدمات رسانی 39 شرکت مسافربری زنجان,
,
,
,
,
,
,

 

,

*اجرای برنامه های فرهنگی در طول تابستان

"غلامحسین احمدی"معاون خدمات شهری شهردار زنجان در این جلسه اظهار داشت: برنامه های خدماتی و رفاهی و فرهنگی و اجتماعی از سوی شهرداری ارائه می شود.
وی با اشاره به بهسازی پارک ها و بوستان های زنجان در تابستان، افزود: استاندارد سازی وسایل بازی و ورزشی در قالب طرح جهادی انجام می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: نخاله برداری و زباله از حاشیه شهر زنجان، پاک سازی و لایروبی کانال های شهر و آماده سازی و فضا سازی ترمینال زنجان از دیگر برنامه ها است.
وی گفت: تور گردشگری شهر از دیگر برنامه های شهرداری است که با حضور متخصصان اجرایی می شود.
"

, *اجرای برنامه های فرهنگی در طول تابستان, *اجرای برنامه های فرهنگی در طول تابستان,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه