اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آقای خودروی سمنان تشریح کرد؛

ارائه خدمات تخصصی مشاوره‌ای در شرکت «آقای خودرو» سمنان

ارائه خدمات تخصصی مشاوره‌ای در شرکت «آقای خودرو» سمنان
مدیرعامل شرکت آقای خودرو از راه‌اندازی اولین مرکز خدمات تخصصی مشاوره‌ای به مشتریان خرید خودرو در سمنان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مجید رحیمی مدیرعامل شرکت آقای خودروی سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش قیمت خودرو در هفته‌های اخیر گفت: بسیاری از خودروهای خارجی که تا اواخر سال گذشته به سختی به فروش می‌رسیدند در حال حاضر در بازار با قیمت‌هایی تقریبا دو برابر قیمت سال گذشته فروخته می‌شوند و برخی از آنها نیز رشدی بیش از دو برابر داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرعامل شرکت آقای خودرو یکی از اهداف تاسیس این شرکت را ارائه خدمات مشاوره‌ای به خریداران خودرو عنوان کرد و افزود: در اوایل دهه 80 تعداد برندهای موجود در بازار خودرو کمتر از تعداد انگشتان یک دست بود اما در حال حاضر شاهد تنوع بسیار زیادی در این حوزه هستیم که این امر دایره انتخاب مشتریان را بسیار وسیع‌تر کرده است.

,

رحیمی اظهار کرد: افزایش تعداد برندهای موجود در بازار خودرو ما را بر آن داشت تا نسبت به ایجاد مرکزی برای ارائه خدمات مشاوره تخصصی به خریداران خودرو در سطوح مختلف قیمتی اقدام کنیم که خوشبختانه این اتفاق با استقبال شهروندان همراه شد.

,

وی تسهیل روند خرید خودرو را از اهداف اصلی این شرکت دانست و گفت: شرکت آقای خودرو با بسیاری ازنمایندگی‌های مجاز خودرو قرارداد همکاری دارد تا بتواند مشتریان را در تمام فرآیند خرید خودرو همراهی کند.

,

مدیرعامل شرکت آقای خودرو با بیان اینکه این شرکت به افرادی که قصد خرید خودرو دارند کمک می‌کند تا بر اساس توان مالی خود بهترین خرید را انجام دهند تصریح کرد: شهروندانی که قصد خرید خودرو از نمایندگی‌های مجاز خودروسازان بزرگ داخلی و خارجی را دارند می‌توانند با مراجعه به این شرکت، ضمن دریافت اطلاعات فنی، اقتصادی و... از تست فیزیکی خودروهای مورد نظر خود نیز بهره‌مند شوند تا با آگاهی بیشتری نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

,

رحیمی همراهی کامل با مشتریان در هنگام عقد قرارداد، آموزش استفاده از خودرو و پیگیری اقدامات اداری را از دیگر خدمات این شرکت برشمرد و گفت: خوشبختانه بین 70 تا 80 درصد افرادی که به این شرکت مراجعه می‌کنند پس از دریافت خدمات مشاوره‌ای، نسبت به خرید خودروهای خود اقدام می‌کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: تعرفه ارائه خدمات مشاوره‌ای این شرکت در صورت نهایی شدن خرید خودرو، یک هزارم ارزش خودروی مورد نظر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه