اخبار داغ

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

تقویت زیرساخت‎های هلال احمر اردبیل در دستور کار قرار گرفت

تقویت زیرساخت‎های هلال احمر اردبیل در دستور کار قرار گرفت
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت امداد و نجات در سطح دنیا، تقویت برخی زیرساختهای هلال احمر در شهرهای استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، رامین معبودی امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساختهای امدادی جمعیت هلال احمر استاناردبیل گفت: این جمعیت در حوادث و سانحه‌های مختلف یک بازوی توانمند اجرایی و امدادی است و همراه در کنار سایر دستگاه‌ها در صحنه حوادث حضور دارد، فلذا تقویت زیرساختهای امدادی در این جمعیت یک ضرورت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه تقویت برخی زیرساختهای امداد و نجات در شهرهای استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: ما درصدد ارتقای زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جمعیت هلال احمر در شهرستانهای استان هستیم که برای تحقق این مهم باید اعتبارات تخصیص یابد و دستگاه‌های اجرایی همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

,

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود:داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر  استان اردبیل  شبانه روز برای خدمت به مردم ، آماده امدادرسانی هستند.

,

وی تصریح کرد: به منظور اهمیت موضوع امداد و نجات در سطح دنیا و همچنین برای ارائه خدمات بهتر نیازمند برخی زیرساختهای معقول و مطلوب هستیم که خوشبختانه در این راستا زیرساختهای امداد و نجات شهرهای اردبیل تقویت می‌شود.

,

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: مردم با مشاهده لباس جمعیت هلال احمر به امنیت روانی می‌رسند که این افتخار بزرگی برای ما است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه