اخبار داغ

شهردار شهر هرند:

مجوز بهره‌برداری پساب، موقتا به شهرداری هرند داده شد/ اهمیت پساب در توسعه و نگهداری فضای سبز

مجوز بهره‌برداری پساب، موقتا به شهرداری هرند داده شد/ اهمیت پساب در توسعه و نگهداری فضای سبز
شهردار هرند گفت: تلاش کردیم در بلند مدت پساب فاضلاب را مورد استفاده قراردهیم که در این مورد با همکاری سازمان آب و فاضلاب استان موقتا مجوز بهره برداری پساب به شهرداری هرند داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید شهبازی در گفتگو با صاحب نیوز با اشاره به تلاش شهرداری هرند برای مدیریت مصرف اب در فضای سبز، اظهار کرد: با توجه به این‌ که آبیاری فضای سبز شهری به وسیله آب چاه‌ها صورت می گرفت و چون این چاه‌ها فقط متعلق به نسل حاضر نیست بلکه یک امکان و موهبت چند نسلی است ما به دنبال این بودیم که در گام اول تغییر الگوی کشت را در شهر هرند داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در گام دوم تغییر الگوی آبیاری از آبیاری غرق آبی به ابیاری قطره ای و بارانی و تحت فشار در برنامه‌های شهرداری دیده شد تا بتوانیم مصرف آب را کاهش دهیم و با ایجاد منابع و مخازن آب این صرفه جویی و استفاده بهینه از آب بیشتر شد.

,

شهردار هرند تصریح کرد: به دلیل اهمیت پساب فاضلاب به عنوان یک منبع مهم آبی کمک کننده در توسعه صنعت در شرق اصفهان و همینطور اهمیت ان در توسعه و نگهداری فضای سبز شهری، باعث شده تا سازمان فاضلاب شهری در واگذاری آن دقت عمل زیادی داشته باشد.

,

شهبازی عنوان کرد: تلاش کردیم در بلند مدت پساب فاضلاب را مورد استفاده قرار دهیم که در این مورد با همکاری سازمان آب و فاضلاب استان موقتا مجوز بهره برداری پساب به شهرداری هرند داده شد که امیدواریم در آینده نزدیک از پساب فاضلاب که یک منبع آبی پایدار و کمک کننده است استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه