اخبار داغ

قحط‌ الرجال در انتخاب شهردار کرمانشاه / سفارشات تلفنی برای پست ریاست شهرداری

قحط‌ الرجال در انتخاب شهردار کرمانشاه / سفارشات تلفنی برای پست ریاست شهرداری
پروسه انتخاب شهردار کرمانشاه کماکان با یک گزینه پیش‌ می‌رود و برخی اعضا از سفارشات تلفنی برای پست شهردار صحبت می‌کنند و می‌گویند این فرآیند غیرقانونی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد ، این روزها تنور انتخاب شهردار کلان‌شهر کرمانشاه در حال گرم شدن است؛ هرچند تا قبل از استعفای شهردار سابق صحبت‌های زیادی در مورد گزینه‌های متعدد و باسابقه‌ای برای تصدی پست شهردار مطرح می‌شد، اما با کنار کشیدن آرش رضایی دیگر صحبتی از آن چهر‌ه‌ها هم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

تنها گزینه مطرح شده که برای پست شهرداری اعلام کاندیداتوری کرده است غلامرضا امیری عضو فعلی شورای شهر است؛ گزینه‌ای که پس از استعفای شهردار برای تصاحب جایگاه سرپرست شهرداری هم مطرح شد اما در نهایت حامد لعل‌بخش برای این پست انتخاب شد.

,

برخی‌ها با تماس تلفنی از شورای شهر می‌خواهند هوای آنها را در انتخاب شهردار داشته باشند

, برخی‌ها با تماس تلفنی از شورای شهر می‌خواهند هوای آنها را در انتخاب شهردار داشته باشند,

ابراهیم مرادی سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز به خبرنگار مرصاد در مورد وضعیت انتخاب شهردار کرمانشاه و گزینه‌های احتمالی اظهار داشت: غلامرضا امیری، نخستین فردی بود که برای مسند شهرداری اعلام کاندیداتوری کرده و تاکنون فرد دیگری نامه‌ای به برای این مسند به شورای شهر تقدیم نکرده است.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه بیان کرد: درصدد هستیم در جلسه روز دوشنبه هفته آینده بحث در خصوص انتخاب شهردار را در دستور کار قرار دهیم.

,

مرادی گفت: اینکه برخی به صورت تلفنی تماس می‌گیرند و از ما می‌خواهند هوای آنها را داشته باشیم این قانونی نیست، بلکه بر اساس قانون افرادی که متقاضی هستند باید به صورت مکتوب درخواست خود را تقدیم شورای شهر کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: افراد متقاضی باید درخواست خود را به همراه رزومه به شورای شهر تقدیم کنند تا اگر تصمیمی گرفته شد آنان نیز لحاظ شوند.

,

مرادی با بیان اینکه اولویتی برای آقای امیری قائل نیستیم گفت حق همه افراد نسبت به ارائه درخواست و رزومه محفوظ است.

,

ا

, ا,

 

,

منتظر پیشنهاد افراد برای سمت شهردار هستیم

, , , , , منتظر پیشنهاد افراد برای سمت شهردار هستیم,

سیداحسان احسانی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: بر اساس قانون بعد از انتخاب سرپرست شهرداری، شورای اسلامی شهر سه ماه فرصت برای انتخاب شهردار دارد.

,

وی افزود: این موضوع هنوز در دستور کار شورای اسلامی شهر کرمانشاه قرار نگرفته است و منتظر هستیم تا نفراتی را که مدنظر دارند پیشنهاد دهند.

,

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه مهمترین وظیفه شورای شهر را انتخاب شهردار عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم فردی که انتخاب می‌شود تمام شاخص‌های لازم را داشته باشد تا از انتخابمان پشیمان نشویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه