اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان:

با دریافت کنندگان کمیسیون و کار مزد اضافه برخورد قانونی می شود

با دریافت کنندگان کمیسیون و کار مزد اضافه برخورد قانونی می شود
علیخانی گفت: رانندگان با ارائه بارنامه به نمایندگان سازمان مستقر در پایانه و اداره کل،مراجعه نموده وشکایت خود را تسلیم نمایند تا این اداره کل در اسرع وقت اقدام به رسیدگی ، برخورد قانونی و اطلاع رسانی به راننده شاکی نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سید علی حاج سید علیخانی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل درخصوص اجرای ابلاغیه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات رانندگان در بخش تضییع حقوق آنان توسط برخی شرکتهای حمل و نقل متخلف  در مرکز استان کرمان تشکیل و طی کمتر از 2 هفته به تخلفات15 شرکت رسیدگی نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: به منظور کوتاه شدن زمان رسیدگی ها کمیسیون ماده 12 بصورت خاص و فوق العاده در پایانه بار مرکز استان تشکیل گردید تا تخلفات بصورت فوری مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گیرند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: از نکات با اهمیت و اساسی در خصوص این کمیسیون آن است که ضمن کوتاه کردن فاصله زمانی بین کشف تخلف تا صدور تصمیم قانونی، محدود به مکان و زمانی خاص نبوده و در هر نقطه از استان که فرآیند حمل و نقل  جاری باشد می تواند نسبت به کشف تخلف و اتخاذ تصمیم قانونی اقدام نماید.

,

سید حاج علیخانی ادامه داد: باتوجه به اولویت برخورد با تخلفات تضییع کننده حقوق رانندگان در پایانه های بار، مانند اخذ کمیسیون یا کارمزد اضافه بر مصوبات قانونی از راننده، عدم مسئولیت پذیری شرکت درخصوص پرداخت کامل کرایه راننده در مقصد و سوءاستفاده از کارت هوشمند راننده، کمیسیون یادشده  پانزده نوبت اقدام به برگزاری جلسه در پایانه  حمل ونقل کالای کرمان  نموده و به شکایات رانندگان رسیدگی  نمود که  تخلفات عمدتا" ، اخذ کمیسیون اضافی و عدم پرداخت کرایه حمل به رانندگان بود.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان  تاکید کرد: رانندگان  هنگام صدور بارنامه چنانچه با مواردی از جمله دریافت کمیسیون بیش از میزان مصوب قانونی مواجه شدند، می توانند با ارائه بارنامه به نمایندگان سازمان مستقر در پایانه  و اداره کل،مراجعه نموده  وشکایت خود را تسلیم نمایند تا این اداره کل در اسرع وقت اقدام به رسیدگی ، برخورد قانونی و اطلاع رسانی به راننده شاکی نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه