اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم اعلام کرد:

حضور بیش از 3 هزار جهادگر در فعالیت‌های بسیج سازندگی استان قم/ افتتاح 2 قرارگاه سازندگی برای ارائه خدمات به نیازمندان

حضور بیش از 3 هزار جهادگر در فعالیت‌های بسیج سازندگی استان قم/ افتتاح 2 قرارگاه سازندگی برای ارائه خدمات به نیازمندان
علی دستوری اظهار داشت: بیش از سه هزار جهادگر بسیجی در قالب ۷۵ گروه جهادی به صورت داوطلبانه در فعالیت‌های بسیج سازندگی استان، حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، گفت: از ابتدای تابستان ۲ قرارگاه سازندگی در داخل و خارج از محدوده استان قم به فعالیت‌های محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نیازمندان فعال شد.

علی دستوری افزود: بیش از سه هزار جهادگر بسیجی در قالب ۷۵ گروه جهادی به صورت داوطلبانه در فعالیت‌های بسیج سازندگی استان، حضور دارند.

بسیج سازندگی استان قم دارای ۳۳ گروه جهادی از میان طلبه‌های حوزه‌های علمیه، ۲۲ گروه جهادی از میان دانشجویان دانشگاه‌های استان و ۲۰ گروه جهادی از بین داوطلبان حوزه‌های مساجد و محلات قم است.

علی دستوری ضمن اشاره به اهمیت ورود نهادهای انقلابی به بحث محرومیت زدایی بیان کرد: قرارگاه شهید زین الدین در استان کرمانشاه فعالیت می‌کند و قرارگاه شهید ابراهیم رشید در قم به انجام محرومیت زدایی و سازندگی می‌پردازد.

وی به تدارک برنامه‌های متنوع سازندگی توسط گروه‌های جهادی قم اشاره کرد و گفت : در همین رابطه از ظرفیت ۲۰ گروه جهادی برای حضور مستمر ۴۵ روزه در منطقه استفاده خواهد شد و هر هفته حداقل ۲ گروه جهادی در قرارگاه شهید زین الدین کرمانشاه مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: این گروه‌های جهادی در ساخت ۲ مسجد و یک هنرستان در روستا‌های حادثه دیده از زلزله، مشارکت می‌کنند.

دستوری گفت: اردو‌های جهادی خارج از استان، امسال به دلیل حادثه زلزله سال گذشته‌ای که در کرمانشاه روی داد و خسارت‌های زیادی را به زیرساخت‌های مورد نیاز مردم منطقه وارد کرد، در شهر‌ها و روستا‌های این استان انجام می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: علاوه بر فعالیت‌های یادشده توسط قرارگاه سازندگی شهید زین الدین قم در کرمانشاه، برخی از گروه‌های جهادی استان نیز برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی به خوزستان و ایلام اعزام خواهند شد.

علی دستوری در ادامه به فعالیت‌های قرارگاه سازندگی شهید ابراهیم رشید درداخل استان قم اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های سازندگی و محرومیت زدایی این قرارگاه متمرکز بر بخش مرکزی و دهستان قمرود است و تا کنون حداقل ۲۰ گروه جهادی برای فعالیت در این منطقه اعلام آمادگی کرده اند.

وی عنوان کرد: همه اقشار بسیج استان و از جمله بسیج دانشجویی، طلاب، مهندسین، پزشکان و محلات در این برنامه‌ها حضور فعال خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه