اخبار داغ

به همت جمعیت وفاق فردا کهگیلویه و بویراحمد؛

دوره آموزشی عفاف و بنیان خانواده ویژه فعالان فرهنگی بانوان در یاسوج برگزار شد+تصاویر

دوره آموزشی عفاف و بنیان خانواده ویژه فعالان فرهنگی بانوان در یاسوج برگزار شد+تصاویر
جمعیت وفاق فردا کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به برگزاری دوره آموزشی عفاف و بنیان خانواده ویژه فعالان فرهنگی بانوان در یاسوج کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ دوره آموزشی عفاف و بنیان خانواده ویژه بانوان در اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی یاسوج با حضور استاد ﺣﺠﺖ اﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﻲ ﻭﺣﺪاﻧﻲ ﻓﺮ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

خانم سیده هاجر ملک حسینی نایب رئیس جمعیت وفاق فردا در مورد برگزاری این دوره گفت؛ این دوره آموزشی ویژه بانوان و در رده های سنی مختلف بوده و هدف از این دوره نیز تقویت بنیان خانواده، ایجاد نشاط در خانواده، حفظ کیان خانواده شناخت اجتماع و مخاطب، افزایش توان کار گروهی و آشنایی با راهکارهای جدید در این زمینه است.

,

 

,

خانم سیده هاجر ملک حسینی مسئول برگزاری این دوره، با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی که جمعیت وفاق فردا استان کهگیلویه وبویراحمد با همکاری جمعیت فرهیخته امور بانوان اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی روز  سه شنبه در راستای تحکیم بنیان خانواده، حفظ ارزش زن، ترویج فرهنگ حجاب وعفاف بود که با آگاهی بخشی وارایه برنامه های فرهنگی در قالب ترویج فرهنگ حجاب وعفاف در بین اقشار مختلف جامعه برای تحکیم بنیان خانواده، و همچنین آموزش نحوه مقابله با فرهنگ نامطلوب غربی و مقابله با روند فزاینده بدحجابی برگزار گردید.

,

 

,

ملک حسینی در ادامه افزود: قبل از برگزاری این جلسه یک نیاز سنجی عمومی انجام گرفت و در مرحله بعدسرفصل ها به شرکت کنندگان ارائه شد.

,

 

,

وی اظهار داشت: ﺣﺠﺎﺏ اﺭﺯﻧﺪﻩ ﺗﺮﻳﻦ ﻧﻤﺎﺩ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ, اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺩﺭ ﺗﻤﺪﻥ اﻳﺮاﻥ اﺳﻼﻣﻲ بوده و ﻋﻔﺎﻑ ﭘﺪﻳﺪﻩ اﻱ اﺭﺯﺷﻲ ﻣﻬﻤﻲ ﺩﺭ ﺗﻌﺎﻟﻴﻢ اﺳﻼﻣﻲ اﺳﺖ و ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻫﺎﻱ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ و اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺑﻪ ﻋﻨﻮاﻥ ﺑﺴﺘﺮ ﺁﻥ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ و ﻻﺯﻡ ﺑﻮﺩﻩ و اﺷﺎﻋﻪ و ﺗﻌﻤﻴﻖ ﺁﻥ ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﺎﻱ ﺑﻨﻴﺎﺩﻳﻦ و ﻣﺪاﻭﻡ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ, ﻣﺪﺭﺳﻪ, ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ و اﺟﺘﻤﺎﻉ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ.تا به ثبات بنیان خانواده و به تبع آن رشد معنوی بانوان برسد.

,


ملک حسینی در ادامه گفت: ﺑﺪﻳﻬﻲ اﺳﺖ ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭ ﺷﺮاﻳﻄ ﻣﺴﺎﻋﺪ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ اﻟﮕﻮﭘﺬﻳﺮﻱ اﻳﻦ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪ ﻧﻬﺎﺩﻳﻨﻪ ﺷﺪﻥ ﺁﻥ ﺩﺭ ﻭﺟﻮﺩ اﻓﺮاﺩ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ و ﺑﺪﻭﻥ ﺷﻚ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ اﻳﻦ ﻫﺪﻑ ﻧﻴﺎﺯﻣﻨﺪ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ و ﺗﻮﺟﻪ ﺟﺪﻱ ﻫﻤﻪ ﻧﻬﺎﺩﻫﺎ و ﺩﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎﻱ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺴﺘﻤﺮ و ﻫﺪﻓﻤﻨﺪ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ.

,
,

 

,

ﺣﺠﺖ اﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﻲ ﻭﺣﺪاﻧﻲ ﻓﺮ اﻣﺎﻡ ﺟﻤﻌﻪ ﭼﻴﺘﺎب و استاد حوزه و دانشگاه که مدرس این دوره بوده بر لزوم حفظ حجاب و عفاف و همچنین وظیفه بانوان در خانواده را بعنوان نقشی محوری و عامل گرمی رابطه در خانواده و تمرکز بر حفظ روابط که به صمیمیت می انجامد،دانست.

,

 

,

وی افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر رویکرد معرفت دینی، نقش به سزایی در حفظ بنیان خانواده و تلاش برای تحکیم آن قائل شده است. خانواده به عنوان اولین و کوچکترین نهاد اجتماعی که همة انسان ها عضوی از آن هستند، می تواند بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی انسان ها باشد و البته در صورت عدم کنترل، می تواند شرایط را برای انواع ناهنجاری های اجتماعی فراهم کند.

,

 

,

گفتنی است این دوره آموزشی که روز سه شنبه 26/4/97 در محل سالن اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمدو به همت سازمان مردم نهاد جمعیت وفاق فردا کهگیلویه وبویراحمد و همکاری جمعیت فرهیخته امور بانوان اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد و در پایان با پذیرایی و اهدای جوایز به نفرات برتر و بانوان فعال فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف و خانواده به اتمام رسید.

,

 

,

تصایویر از این دوره در زیر آمده است:

,

 

,

, , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه