اخبار داغ

زنگ خطر برای صهیونیست‌ها به صدا درآمد؛

پیشروی گسترده ارتش سوریه در نزدیکی مرز جولان اشغالی+ تصاویر و نقشه میدانی

پیشروی گسترده ارتش سوریه در نزدیکی مرز جولان اشغالی+ تصاویر و نقشه میدانی
رزمندگان سوری در ادامه عملیات خود در جنوب سوریه موفق شدند ده‌ها شهرک و ارتفاع دیگر را تحت کنترل خود دربیاوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان سوری با پشتیبانی هوایی و توپخانه ارتش در ادامه عملیات خود در محور شمال غربی استان درعا موفق شدند با حمله سنگینی علیه مواضع تروریست‌های «جبهه النُصره»، شهرک‌های «کفرناسج، کفرشمس، الطیحه، المال، ارتفاع المال، شهرک عقربا و ارتفاع عقربا» را تحت کنترل خود در بیاوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نیروهای سوری در جریان پاک‌سازی مناطق ذکر شده توانستند ده‌ها تروریست را کشته و زخمی کنند و باقی را به سمت مناطق مرزی استان قنیطره فراری دهند.

,

از محور جنوبی ارتفاع راهبردی «الحاره» واقع در غرب استان درعا خبر می‌رسد، ارتش سوریه با پشتیبانی سنگین یگان موشکی و توپخانه موفق شدند شهرک «العالیه» و ارتفاع «المحص» را به‌ طور کامل از وجود تروریست‌ها پاک‌سازی کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، چند گروه از نیروهای متخصص سوری به‌منظور امن کردن و کشف تله‌های انفجاری، وارد مناطق تازه آزاد شده، شدند.

,

گروه‌های تروریستی در مناطق مصالحه شده نیز همچنان در حال تحویل دادن سلاح‌های سنگین خود به ارتش هستند و قرار است مناطق را به مقصد شمال سوریه ترک کنند.

,

هم‌زمان با پیشروی سریع و گسترده ارتش سوریه، از مناطق مرزی بین استان‌های درعا و قنیطره خبر می‌رسد، ساکنان مناطق «ام غاره، عین التینه، السویسه، الهجه، الدولیه، کوم باشا، عین الباشا، زبیده شرقی و زبیده غربی» با برپایی تظاهرات گسترده، خواستار خروج فوری گروه‌های تروریستی شدند.

,

تظاهرکنندگان همچنان با در دست داشتن پرچم‌های سوریه و با سردادن شعارهایی در حمایت از دولت سوریه، خواستار ورود ارتش به مناطق شدند.

,

نیروهای ارتش سوریه در حال حاضر بیش از 90 درصد از تمام استان درعا شامل منطق شمالی، شرقی، مرکزی و جنوبی را تحت کنترل خود دارند.

,

بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب استان همچنان تحت اشغال گروه‌های تروریستی «جبهه النُصره، ارتش آزاد، داعش و ...» است.

,

المراسلون

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه