اخبار داغ

در چهار سال گذشته؛

۸۵۰ نظامی سودانی در درگیری با رزمندگان یمنی به هلاکت رسیدند

۸۵۰ نظامی سودانی در درگیری با رزمندگان یمنی به هلاکت رسیدند
۸۵۰ نظامی سودانی در چهار سال گذشته در درگیری با رزمندگان یمنی در جبهه‌های مختلف به هلاکت رسیده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ شبکه خبری «المنار» لبنان اعلام کرد: 850 نظامی سودانی در چهار سال گذشته در درگیری با رزمندگان مقاومت اسلامی «انصارالله» و ارتش یمن در جبهه‌های مختلف به هلاکت رسیده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

به گفته منابع میدانی، نظامیان سودانی در جبهه‌های جنوبی کشور عربستان و استان‌های «الحجه، تعز، الحدیده و ...» یمن در درگیری با رزمندگان یمنی به هلاکت رسیده‌اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، شمار زیادی از نظامیان به هلاکت رسیده از فرماندهان بارز سودان بوده‌اند.

,

مقام‌های رژیم سعودی به‌منظور حمایت از مرزهای جنوبی و شکست‌های پی‌درپی نظامیان خود در مقابل رزمندگان یمنی، با پرداخت صدها میلیون دلار به «عمر البشیر»، رئیس‌جمهور سودان، هزاران نظامی این کشور را به مناطق مرزی و داخلی کشور یمن اعزام کردند.

,

روزنامه «العربی الجدید» در خصوص این مسئله اعلام کرد: مقام‌های سودانی به‌منظور کاهش خشم مردم و افزایش نیروهای خود، خبر به هلاکت رسیدن نظامیان را سانسور می‌کنند و شمار زیادی از آن‌ها را در خاک عربستان و حتی یمن دفن می‌کنند.

,

ائتلاف عربی به رهبری رژیم سعودی نزدیک به چهار سال است به بهانه بازگرداندن «منصور هادی»، رئیس‌جمهوری مستعفی یمن حمله هوایی، دریایی و زمینی گسترده‌ای را علیه کشور یمن آغاز کرده است که تاکنون منجر به شهید و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی شده است.

,

المنار

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه