اخبار داغ

با هدف پاسخگویی به شبهات ایجاد شده از سوی معاندین؛

پویش «امامزادگان سرزمین من» در سیستان وبلوچستان آغاز به کار کرد/ وجود ۱۵ بقعه متبرک ثبت شده در استان

پویش «امامزادگان سرزمین من» در سیستان وبلوچستان آغاز به کار کرد/ وجود ۱۵  بقعه متبرک ثبت شده در استان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز پویش « امامزادگان سرزمین من»در استان گفت: هدف از راه اندازی این پویش علاوه بر پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در بین مردم توسط معاندین، ترویج و تجلیل از بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محسن مؤمنی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون به مناسبت روز ملی تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار کرد: پانزده بقعه متبرک ثبت شده در سیستان وبلوچستان وجود دارد که از این تعداد هفت بقعه در شهرستان های ایرانشهر، زابل و چابهار درآمدزا هستند.
وی با بیان اینکه بیشترین بقعه مربوط به منطقه سیستان است، گفت: برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بقاع متبرکه با همکاری مبلغان و با حضور مسئولان استانی از جمله برنامه‌هایی است که به‌مناسبت دهه کرامت و نیز تکریم بقاع متبرکه در نظر گرفته شده است.
 
آغاز پویش « امامزادگان سرزمین من» با هدف پاسخگویی به شبهات معاندین
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه با اشاره به آغاز پویش « امامزادگان سرزمین من» در استان افزود: با توجه به هجمه های اخیری که در خصوص امامزادگان از سوی معاندین و یا گروه های مشکل دار برای تزلزل در اعتقادات و فرهنگ مردم در زیارت و شخصیت امامزادگان شکل گرفته است سازمان اوقاف و امور خیریه این پویش را راه اندازی کرد که هدف آن علاوه بر پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در بین مردم توسط معاندین؛ ترویج و تجلیل از بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه است.
این مسئول بیان کرد: این تولیدات حرکتی است هدفمند با موضوع نشاط و تربیت پیوند و سبک زندگی پایدار زیر سایه حضرات و نوادگان پاک و مقدس ائمه معصومین (ع) که در صدد است تا گفتمان لذت زیر سایه معنویت و زیارت را جریان سازی کرده و مکان‌های معنوی و از جمله حرم امامزادگان مقدس را وارد سبد سیاحتی و تغذیه روحی و روانی مردم کند.
وی در تکمیل مطلب فوق با بیان اینکه این پویش در قالب تیزر، موشن گرافی، پادکست و گزارش مردمی به صورت نمایشگاهی و طرح‌های مفهومی در فضای مجازی فعالیت می‌کند، افزود: نمایشگاه‌هایی نیز در قالب پوستر در ۳ بقعه شاخص استان دایر شده و افزون بر این پوسترها، طرح‌های مفهومی نیز در پایگاه اینترنتی اوقاف و امور خیریه با عنوان تولیدات ویژه روز تکریم امامزادگان بارگذاری شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایجاد فضای آرامش بخش و مناسب برای مردم در حریم امامزادگان و بقاع متبرکه در کشور را از وظایف خطیر و مهم سازمان اوقاف دانست و گفت: در این زمینه نیازمند مشارکت خیرین، واقفین و مردم هستیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
, آغاز پویش « امامزادگان سرزمین من» با هدف پاسخگویی به شبهات معاندین,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه