اخبار داغ

اعتراف ژنرال صهیونیستی به ناتوانی در جنگ غزه

اعتراف ژنرال صهیونیستی به ناتوانی در جنگ غزه
ژنرال زیو فرمانده پیشین ارتش اسرائیل در غزه گفت که حماس وضعیت را کنترل می کند و اسرائیل باید تصمیم بگیرد که چگونه عمل کند. اقدام نظامی اسرائیل برای توقف حماس در غزه کافی نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ژنرال زیو فرمانده پیشین ارتش اسرائیل در غزه گفت که حماس وضعیت را کنترل می کند و اسرائیل باید تصمیم بگیرد که چگونه عمل کند. اقدام نظامی اسرائیل برای توقف حماس در غزه کافی نخواهد بود.زیو در مصاحبه رادیویی گفت: "وقتی که ما صرفا از بیرونِ میدان مبارزه به توانایی نظامی خود علیه غزه تکیه می کنیم، محدودیت هایی وجود خواهد داشت و ما را در شُرُف یک اقدام طاقت فرسا و ملال آور قرار خواهد داد."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
وی افزود: "کسانی که باعث تشدید آن (محدودیت ها) می شوند و در نهایت روند را به سوی جنگ سوق می دهند، حماس است، نه ما. من پیشنهاد می کنم به شیوه ای واقع گرایانه تر با وضعیت روبرو شویم و بدانیم که وقت می گذرد، اما نه لزوما به نفع ما."
,
 
,
به نقل از israelnationalnews،زیو نتیجه گرفت: "ما یک حرکت نظامی دیگر را انجام می دهیم که تکرار مورد قبلی نیست. بلکه (این حرکت) تنها نباید با تفکر نظامی پایان یابد. ما باید مسئله غزه را به شیوه ای جامع حل کنیم."
, israelnationalnews,
 
,
در جنگ غزه، هزاران هکتار از زمین ها و محصولات زراعی و منابع طبیعی توسط حریق ناشی از بمباران نابود شده است و حیوانات متعددی کشته شده اند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه