اخبار داغ

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

خرید ۶۲ هزار تن گندم در استان زنجان/ تمامی مراکز تعیین شده آماده خرید گندم تولیدی کشاورزان هستند

خرید ۶۲ هزار تن گندم در استان زنجان/ تمامی مراکز تعیین شده آماده خرید گندم تولیدی کشاورزان هستند
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان ‏از خرید 62 هزار تن گندم در استان زنجان‏ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند خرید گندم در استان زنجان اظهار کرد: خرید گندم توسط مراکز خرید استان زنجان انجام می‌شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به میزان خرید انجام شده در استان افزود: تا پایان وقت تعیین شده روز گذشته 62 هزار تن گندم در استان خریداری شده است.

,

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه این میزان خرید از کل استان بوده است، عنوان کرد: در استان زنجان شهرستان ابهر زودتر از بقیه شهرستانها برداشت را آغاز کرده است.

,

وی با بیان اینکه امسال خرید گندم در استان زنجان غیربورسی و به صورت تضمینی سنوات گذشته خواهد بود، عنوان کرد: قیمت تضمینی امسال به صورت علی الحساب 1300 تومان تعیین شده است.

,

ایزدی با بیان اینکه پیش بینی ما برای خرید گندم نیز حدود 260 هزار تن است، گفت: امسال در بحث خرید گندم دستورالعملها نسبت به سالهای گذشته متفاوت تر شده است.

,

وی با اشاره به اینکه امسال جدول پاکی نسبت به سالهای گذشته متفاوت‌تر است، افزود: میزان افت مفید همیشه 10 بوده که امسال به 8 کاهش یافته است و افت غیرمفید که همه ساله 7 بود امسال به 5 رسیده است.

,

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان این را نیز گفت که تمامی سیلوهای شهرستانهای استان نیز آمادگی خرید گندم از کشاورزان را دارند و روند خرید در استان به خوبی پیش می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه