اخبار داغ

فرمانده انتظامی میامی خبر داد؛

توقیف ۳ کامیون دام و طیور قاچاق در میامی

توقیف ۳ کامیون دام و طیور قاچاق در میامی
فرمانده انتظامی میامی گفت: سه دستگاه کامیون حامل بیش از دو هزار راس دام و طیور خارج از شبکه توزیع و قاچاق از سوی پلیس میامی توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از مرآت، سرگرد احمد حاج پروانه صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا از سوی پلیس در شهرستان میامی، اظهار کرد: بر همین اساس تشدید اقدامات پیشگیرانه نظیر ایست و بازرسی ها در کشف محموله های قاچاق سهم نقش بسزایی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت،,

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پاسگاه عباس آباد حین نظارت بر تردد خودرهای عبوری به سه دستگاه کامیون حامل دام و طیور مظنون شدند؛ در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد محموله‌های دام و طیور بدون مجوزهای قانونی و در واقع به شکل قاچاق حمل می‌شود.

,

وی با اشاره به کشف دو هزار و 640 قطعه مرغ و خروس و 6 راس گاو، گفت: بنا بر اظهار نظر کارشناسان، ارزش این محموله ها بالغ بر 560 میلیون ریال برآورد شده است.

,

فرمانده انتظامی میامی با اعلام دستگیری و معرفی سه نفر به مرجع قضائی بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان تاکید و بیان کرد: همراهی عموم مردم و تمام نهادها و دستگاه ها برای مقابله با پدیده شوم قاچاق، ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه