اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد خبر داد؛

موافقت با پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات طرح فراگیر اشتغال

موافقت با پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات طرح فراگیر اشتغال
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد مقام دوم پرداخت تسهیلات اشتغال استان را در بین 28 شهرستان کسب کرده است، گفت: در راستای طرح اشتغال فراگیر 203 طرح توسط دستگاه ها بررسی شد و با درخواست 260 میلیارد ریال موافقت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان خلیل آباد، ضمن گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه باشکوهی در سطح شهرستان برگزار می شود که نشان از تلاش شبانه روزی امام جمعه و ستاد نماز جمعه این شهرستان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه نماز جمعه باشکوهی در سطح شهرستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: پایگاه سیاسی و عبادی در شهرستان خلیل آباد با حضور باشکوه مردم در ایام مختلف سال دایر است که جای تقدیر و تشکر دارد.

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه شرایط فعلی کشور متفاوت با شرایط شش ماه قبل و سال گذشته است، تصریح کرد: بخش های اقتصادی با تمام توان برای اشتغال زایی به میدان آیند و در شرایط فعلی اگر با روش گذشته عمل کنیم قطعاً موفق نخواهیم بود.

,

 

,

خلیل آباد مقام دوم پرداخت تسهیلات اشتغال استان را کسب کرد

, خلیل آباد مقام دوم پرداخت تسهیلات اشتغال استان را کسب کرد,

وی با تأکید بر اینکه حضور مسئولان در بین مردم بسیار کارگشا خواهد بود، اذعان کرد: مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند و نسبت به رفع آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

,

شاکری با بیان اینکه حضور آحاد مردم در عرصه های مختلف نیز یک سرمایه اجتماعی محسوب می شود، عنوان کرد: رفتار خوب یک مدیر مطمئناً می‌تواند رضایت مندی بیشتری در مردم ایجاد کند و قطعاً مردم داری، اخلاق و تکریم ارباب رجوع نیز از وظایف یک مدیر است.

,

وی با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی و امید خلیل آباد رتبه اول پرداخت تسهیلات استان را به خود اختصاص داده است، تشریح کرد: شهرستان خلیل آباد مقام دوم پرداخت تسهیلات اشتغال استان را در بین 28 شهرستان کسب کرده و بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به متقاضیان پرداخت شده که نتیجه تلاش مدیران دستگاه ها و بانک ها در این حوزه است.

,

 

,  ,

موافقت با پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات طرح فراگیر اشتغال در خلیل آباد

, موافقت با پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات طرح فراگیر اشتغال در خلیل آباد,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در حوزه اشتغال کارهای خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است، بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح فراگیر اشتغال در شهرستان خلیل آباد 1464 نفر ثبت نام کرده اند که با توجه به اولویت ها، 203 طرح توسط دستگاه ها بررسی شد و با درخواست 260 میلیارد ریال موافقت و به بانک های عامل معرفی شده اند.

,

وی همچنین در ادامه تأکید کرد: 88 درصد از ثبت نام کنندگان با 179 طرح در بخش کشاورزی، 9 درصد در بخش تولیدی با 18 طرح و 2.5 درصد در بخش صنایع دستی با 5 طرح و یک طرح نیز در حوزه ارتباط و فناوری بوده است.

,

شاکری افزود: بازاریان خلیل آباد نیز افراد شریف و محترمی هستند و هیچ احتکار و انبار کردن جنس در بازار شهرستان وجود نداشته و به تهیه مایحتاج روزانه مردم اهتمام ویژه داشته اند، ولی با سوء استفاده کنندگان در بازار باید طبق مقررات برخورد لازم صورت می گیرد.

,

 

,

مردم و مدیران اهتمام ویژه ای در مدیریت مصرف آب و برق داشته باشند

, مردم و مدیران اهتمام ویژه ای در مدیریت مصرف آب و برق داشته باشند,

حجت الاسلام علی ناهیدی در این مراسم با بیان اینکه مدیریت آب و برق دو ضرورت ملی محسوب می شود، اظهار داشت: مصرف برق ایران برابر با مصرف یک کشور دویست میلیون نفری است.

,

وی با تأکید بر اینکه آب و برق به هم پیوسته و دو نعمت الهی هستند، تصریح کرد: هفتاد درصد آب های پشت سدها کاهش پیدا کرده است و مدیریت مصرف برق یک مسئله ملی است.

,

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی را نباید فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: مردم و مدیران نیز باید اهتمام ویژه ای را نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و برق داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه