اخبار داغ

شهردار زنجان:

اتوبوس‌های زنجان برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود

اتوبوس‌های زنجان برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود
شهردار زنجان با اشاره به مناسب‌سازی اتوبوس‌ها برای معلولان گفت: تعدادی از اتوبوس‌های فعال در زنجان برای معلولان مناسب‌سازی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسیح‌اله معصومی در گفت و گو با موج رسا; با اشاره به اینکه معلولیت جزوی از طبیعت و جامعه است اظهار کرد: در زمان شکل‌گیری فضاهای شهری توجه مسئولان به این بحث بسیار ضروری است؛ همچنان که به سایر اقشار جامعه نیز در این حوزه توجه داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در حوزه شهرسازی یک سری ابلاغیه‌های از سوی شهرداری صورت گرفته است بیان کرد: در کشورهای دیگر برای مثال مالزی برخی از صندلی‌ها در اتوبوس برای معلولان طراحی شده است در حالی که ما در ناوگان اتوبوسرانی چنین چیزی را نداریم.

,

شهردار زنجان به برنامه شهرداری در حوزه بهسازی معابر نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: حتی ما به بخش اتوبوسرانی نیز تاکید کرده‌ایم که تعدادی از اتوبوس‌ها را برای معلولان مناسب‌سازی کنند.

,

وی با اشاره به راه‌اندازی بازارچه در خیابان نواب صفوی بیان کرد: ما آمادگی اختصاص لاینی از این بازارچه را به معلولان داریم؛ البته به شرطی که خودشان استفاده کنند نه اینکه به کسی دیگر اجاره داده شود.

,

معصومی گفت: همجنین در پارک بانوان نیز چون یک پارک اختصاصی است؛ آمادگی این امر را داریم که یک تعداد غرفه به بانوان اختصاص دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه