اخبار داغ

بحران کم‌آبی در " شاهرود " جدی شد

بحران کم‌آبی در " شاهرود " جدی شد
استاندار سمنان با تأکید بر اینکه بحران کم‌آبی در شاهرود جدی است گفت: برای افزایش ۳۰۰ لیتر بر ثانیه در شبکه تأمین آب شاهرود برنامه‌ریزی‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید شهاب‌الدین چاووشی بعدازظهر امروز در جلسه شورای حفاظت از آب استان سمنان به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود اظهار داشت: کمبود آب یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت در راستای ایجاد توسعه پایدار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه شاهرود یکی از مهم‌ترین شهرهای استان سمنان است که به‌شدت با بحران کم‌آبی درگیر است افزود: در حال حاضر این شهرستان با کمبود 156 لیتر بر ثانیه کمبود آب شرب مواجه است.

,

استاندار سمنان با اشاره به لزوم مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی این شهرستان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های آبی شهرستان شاهرود در راستای تأمین آب شرب در دستور کار برای تأمین اعتبارات قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه‌ها برای افزایش 300 لیتر بر ثانیه آب به شبکه آب‌رسانی این شهرستان برنامه‌ریزی‌شده است یادآور شد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در راستای آب‌رسانی در اولویت نخست قرار دارد.

,

چاووشی با اشاره به پروژه آب‌رسانی قطری در این شهرستان اذعان کرد: تاکنون 30 میلیارد تومان برای اجرای پروژه آب‌رسانی قطری هزینه شده است.

,

وی ابراز داشت: این پروژه از 17 سال گذشته در شاهرود کلید خورده است اما پیشرفت فیزیکی آن چشمگیر نبوده که باید مورد پیگیری مسئولان مرتبط قرار گیرد.

,

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه اجرای این پروژه بسیاری از مشکلات را مرتفع می‌کند بیان کرد: با اجرای این پروژه 80 لیتر بر ثانیه آب به شبکه آب‌رسانی شاهرود افزوده می‌شود.

,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه