اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خبر داد؛

دستگیری عامل انتشار اکاذیب علیه اشخاص در فضای مجازی/ از ذخیره اطلاعات خصوصی در گوشی‌های تلفن خودداری کنید

دستگیری عامل انتشار اکاذیب علیه اشخاص در فضای مجازی/ از ذخیره اطلاعات خصوصی در گوشی‌های تلفن خودداری کنید
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به پخش و انتشار اکاذیب علیه اشخاص می کرد، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، احمد آذرکیش در تشریح خبر فوق اظهار کرد: در پی مراجعه شخصی مبنی بر پخش و انتشار فیلم و عکس علیه وی در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا شهرستان سراوان قرار گرفت.
وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: با بررسی های تخصصی انجام گرفته توسط کارشناسان اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا شهرستان، متهم مورد نظر شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.
این مسئول افزود: متهم پس از اینکه با شواهد و مستندات غیرقابل انکار کارآگاهان پلیس مواجه شد، به بزه ارتکابی خود اعتراف وانگیزه خود از این کار را خصومت شخصی از شاک عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در ادامه از معرفی متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان از ذخیره کردن فیلم و عکس های شخصی در تلفن همراه و رایانه خودداری کنند و در صورت مواجه با چنین موضوعاتی موضوع را در اسرع وقت به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه