اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با دانا:

قوانین لازم برای راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران تصویب شده است/ کوتاهی دولت در راه اندازی این سامانه

قوانین لازم برای راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران تصویب شده است/ کوتاهی دولت در راه اندازی این سامانه
حسینی کیا گفت: دولت اراده ای برای راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در کشور ندارد و یا اینکه در حال تهیه زیر ساخت های مربوط به این سامانه در کشور است.
[

سید جواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت ‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به عدم راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان اظهارداشت: هنوز این سامانه راه اندازی نشده است؛ راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه است که دولت تا به امروز بر خلاف این قانون عمل کرده و راه اندازی نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی بر همین اساس اضافه کرد: تمام قوانین مربوط با راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در مجلس به تصویب رسیده است و منتظریم تا دولت در این باره تصمیم جدی اتخاذ کند و تاکنون اقداماتی در این باره انجام نداده است.

,

 

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: دولت اراده ای برای راه اندازی سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در کشور ندارد و یا اینکه در حال تهیه زیر ساخت های مربوط به این سامانه در کشور است.

,

 

,

حسینی کیا گفت: بر اساس قانون برنامه بودجه و برنامه ششم توسعه باید سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان در کشور راه اندازی شود تا گام مثبتی در راستای شفافیت حقوق و مزایای مدیران و مسئولان برداشته شود.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه