اخبار داغ

پیمانکار مجتمع تجاری مرکز شهر پاکدشت:

کلیه اقدامات با تائید مراجع ذی‌صلاح صورت گرفت

کلیه اقدامات با تائید مراجع ذی‌صلاح صورت گرفت
پیمانکار مجتمع تجاری میدان آزادگان پاکدشت در رابطه با اجرای پروژه مرکز شهر گفت: کلیه اقدامات با مراجع ذی‌صلاح بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عرفان سیاه منصوری پیمانکار مجتمع تجاری مرکز شهر پاکدشت در گفتگو با ارم خبر به اهمیت موضوع عقب‌نشینی و ساخت‌وساز در میدان آزادگان اشاره و بیان داشت: با توجه به گسترش و ازدیاد جمعیت شهر این پروژه باید درگذشته اجرا می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

سیاه منصوری در همین راستا ادامه داد: انجام این پروژه به نفع مردم است و با اجرا و عقب‌نشینی ساختمان حوزه علمیه محیط فعلی میدان آزادگان حدود 5 برابر بزرگتر می‌شود و مردم به‌راحتی می‌توانند تردد کنند، به همین منظور برای به ثمر رسیدن نتیجه باید صبور بود.

,

وی در واکنش به اتفاقات حاشیه‌ای این پروژه در شبکه‌های اجتماعی گفت: شرکت ما از این پروژه قطعاً سود خواهد برد، اما انجام این کار برای ما حکم شهادت را نیز دارد متأسفانه عده‌ای منفعت‌طلب و کاسب انتخاباتی به دنبال جمع‌آوری آرای مردم هستند که باید گفت:" در این شهر بیشتر از ۷۰۰ رأی نخواهند آورد".

,

پیمانکار مجتمع تجاری میدان آزادگان درباره هجمه‌هایی که به سمت امام‌جمعه پاکدشت واردشده تصریح کرد: مردم نباید بدون اطلاع کسی را قضاوت کنند، اجرای این پروژه با دستور فرمانداری ، همکاری شهرداری و پلیس راهور پاکدشت بوده و تمام هجمه‌ها برای بدنام کردن حجت‌الاسلام لزومی امام‌جمعه محبوب شهرمان است.

,

وی در دفاع از امام‌جمعه پاکدشت اذعان داشت: برای عقب‌نشینی حوزه علمیه توافقاتی قبلاً صورت گرفته که اجرایی نشدند اما در توافق جدید حدود ۲۰ درصد سهم حوزه علمیه است که از این مقدار سهم مغازه‌دارانی است که قبلاً سرقفلی را از هیئت‌امنا خریداری کرده، پس مقدار زیادی از سهم حوزه علمیه باقی نمی‌ماند.

,

عرفان سیاه منصوری در پایان ضمن عذرخواهی از مردم پاکدشت به علت سختی تردد در مرکز شهر از شهروندان خواست کلیه اخبار را از منابع رسمی دنبال کرده و بر اساس شایعات، با قضاوت زودهنگام کسی را مورد اتهام قرار ندهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه