اخبار داغ

محمود شهریاری در گفتگو با دانا؛

نمی دانم دلیل ممنوع التصویر شدن هایم چیست/ صداوسیما و رادیو خانه دوم ماست/ پیشنهاد کار از شبکه های ماهواره ای نداشتم؛ اگر پیشنهاد دهند قبول نمی کنم

نمی دانم دلیل ممنوع التصویر شدن هایم چیست/ صداوسیما و رادیو خانه دوم ماست/ پیشنهاد کار از شبکه های ماهواره ای نداشتم؛ اگر پیشنهاد دهند قبول نمی کنم
محمود شهریاری مجری گفت: من همیشه ممنوع التصویر بوده ام مگر این که خلافش ثابت شود، در طول سال هایی که برنامه اجرا کرده ام همواره ممنوع التصویر بوده ام، یک پروسه هایی من آزاد بوده ام و کار کرده ام و دوباره به حالت اول(ممنوع التصویری) برگشته ام.
[

محمود شهریاری مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: سال 84 از صداوسیما بازنشست شدم، از آن زمان به بعد یک موسسه دارم که در آن فعالیت می کنم.

, محمود شهریاری, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در مورد ممنوع التصویری اش گفت: من همیشه ممنوع التصویر بوده ام مگر این که خلافش ثابت شود، در طول سال هایی که برنامه اجرا کرده ام همواره ممنوع التصویر بوده ام، یک پروسه هایی من آزاد بوده ام و کار کرده ام و دوباره به حالت اول(ممنوع التصویری) برگشته ام.

, ممنوع التصویری ,

 

,

وی در ادامه افزود: من نمی دانم دلیل این ممنوع التصویر شدن هایم چیست، در طول سالیانی که برنامه اجرا کرده ام، نه دلیل ممنوعیت و نه دلیل رفع آن را به من نگفته اند؛ فقط هر زمان که برداشته شد، من که علت را پرسیدم گفتند مقداری کج سلیقه گی بوده است که برداشته شده و می توانید کار کنید؛ صداوسیما و رادیو خانه دوم ماست و من همیشه غبطه می خورم که چرا این سازمان مخاطبانش را از دست می دهد.

, ممنوع التصویر ,

, ,

شهریاری در خصوص فیلم انتقادی از صداوسیما که در فضای مجازی منتشر کرده بود خاطرنشان کرد: این از سر دلسوزی نسبت به خانه ام است، وقتی که خانه ما مشکلی مانند ترکیدگی لوله پیدا کند و ممکن است که خرابی های بزرگتری به وجود بیاید، باید به فکر چاره باشیم تا همه چیز را از بین نبرد، اگر من هر وقت انتقادی نسبت به صداوسیما کرده ام به خاطر همین علاقه ایست که به این سازمان دارم، من هیچوقت انتقاد تخریبی نکرده ام.

, شهریاری, صداوسیما ,

 

,

وی در ادامه عنوان داشت: وقتی که شما یک کار غلط انجام می دهید و یک گزارش به نام بیراهه پخش می کنید که تمام مردم نسبت به صداوسیما موضع می گیرند، بعد از آن می گویید که قوه قضاییه دستور داده، قوه قضاییه اعتراض می کند و می گوید که من نگفته ام، نیروی انتظامی می آید و می گوید که من نگفته ام؛ وقتی که شرایط اینگونه می شود آدم باید اعتراض کند که شما دانشگاه هستید، دانشگاه آن گونه نیست که به یک منکر بیشتر دامن بدهد.

, بیراهه, قوه قضاییه, قوه قضاییه, نیروی انتظامی, .,

, ,

وی ادامه داد: یک پزشکی رفت و نقاش شد، از یک فرد دانا پرسیدند که نظر شما نسبت به این اقدام او چیست؟ گفت به نظر من کار اشتباهی کرده است، چون وقتی که پزشک بود اگر خطایی انجام می داد زیر خاک پنهان می شد اما وقتی نقاش شده است همه آن را می بینند و در موردش نظر می دهند، کار صداوسیما اینطور نیست که بتوان در خفا از آن انتقاد کرد، آقای ایکس نیست که من شفاهی و یا تلفنی به او انتقاد کنم و بگویم که مثلا این کار شما ناپسند است؛ شما یک گزارش پخش کرده اید که در سطح کشور موضع گیری ایجاد شده است و مردم را جریحه دار کرده اید، نمایندگان مجلس و روزنامه ها اظهار نظر کرده اند، حتی روزنامه کیهان با موضع گیری هایش نسبت به این ماجرا موضع گیری می کند واین کار را نا درست می داند، همه این ها که نمی توانند در خفا انتقادشان را انجام دهند.

, , ایکس, , نمایندگان مجلس, روزنامه, روزنامه کیهان,

 

,

این مجری تلویزیون اذعان داشت: شوخی من با سحر قریشی یک انتقاد به عالم سینما بود که بعضی ها در عالم سینما این فضا را آلوده می کنند، متاسفانه این واقعیت وجود دارد و انتقاد من نسبت به این مسئله بود؛ در واقع شوخی نکردم بلکه تنها یک انتقاد بود، بخاطر حضور فردی که خودش مسئله است، همه او را می شناسند و می دانند که منظور من کیست، به مصاحبه های اکبر عبدی مراجعه کنید می فهمید چه کسی است.

, سحر قریشی, اکبر عبدی ,

 

,

 

,

وی اظهار داشت: شما وقتی که 6 دانگ صداوسیما را به شرکت هایی که از شما پشتیبانی مالی می کنند منتقل می کنید، وقتی که در مسابقات فوتبال به اسم قرعه کشی قمار انجام می دهید، یک قمار حلال و یک کازینوی اسلامی باز کرده اید، این چیز مشمئز کننده ای است و همه می بینند؛ مردم به رادیو و تلویزیون در گذشته اعتماد خاصی داشتند، وقتی که پزشک را دعوت می کنید مردم فکر می کنند که حتما حاذق ترین پزشک در تخصص خودش است، الان وقتی که شما از پزشک پوست پول می گیرید که دقایقی جلوی دوربین بنشیند و هر سوالی که خودش می خواهد از او بپرسید، به نظر شما این انتقاد ندارد؟ این به معنی فروختن صداوسیما نیست؟ این با سلامت و روان مردم بازی کردن است؛ این از گناه های نابخشودنی است.

,

 

,

صداوسیما کارهایی می کند که بعد در آن می ماند، از یک طرف آدمی را که مدل است می آورد و با او مصاحبه می کند و آن را پخش می کند، فردای آن نمونه دیگر را می گیرد و برنامه بیراهه را پخش می کند؛ بالاخره موضع گیریتان باید روشن باشد که آیا به چهره های اینستاگرامی علاقه دارید یا خیر؟ نمی شود که "کسگم" را بیاورید و با او مصاحبه کنید، آدمی که اصلا شایستگی این که در رسانه ملی مطرح شود را ندارد، اما یک نفر دیگر را بیاورید و به عنوان بیراهه پخش کنید؛ این ها صداوسیما را به مضحکه تبدیل کرده است، شما وقتی که روی کارشناس هایتان دقت ندارید ارج صداوسیما پایین می آید.

, "کسگم", بیراهه ,

 

,

, ,

شهریاری در مورد تراشید ریش خود و سخنانش در ویدیوی منتشر شده گفت: من نگفته بودم تا زمانی که شرایط درست نشود محاسنم را بلند نمی کنم چون شرایط متاسفانه درست نمی شود، همچنان مشکل ادامه دارد و من فقط به عنوان اعتراض اینکار را کردم؛ اعتراض به اختلاس هایی که در کشور صورت می گیرد و متاسفانه به صورت روزافزون زیاد می شود.

, شهریاری,

 

,

این مجری پیشکسوت چنین ادامه داد: ما با دین هیچ مشکلی نداریم، مشکل ما با کسانی است که به نام دین این مشکلات را ایجاد می کنند، وقتی که شما در هیات دولت از کسی حمایت می کنید که می آید مدیرعامل می شود و حقوق نجومی می گیرد، در مقابل کارگری که پای کوره ذوب آهن کار می کند و یک صدهزارم او درآمد ندارد، به اسم دین و متاسفانه خراب کردن دین است، من نسبت به این حساس هستم و کاری که در سال های اخیر شده این است که مرزهای دین و دینداری با عملکردها قاطی شده است.

,

 

,

, ,

وی در پاسخ به این سوال که آیا از شبکه های ماهواره خارجی پیشنهاد داشته است گفت: به من پیشنهاد نداده اند و اگر هم بدهند قبول نمی کنم، من کشورم را دوست دارم و هرگز از کشورم بیرون نرفته ام، مسافرت هایی که می روم حداکثر بعد از یک هفته برای خانه و کاشانه خودم تنگ می شود، شاید چون روحیه من را می شناسند هیچوقت پیشنهادی به من نداده اند.

,

 

,

من امیدوارم که صداوسیما به راه اصلی خود که رسانه ملی است برگردد، صداوسیما باید تمام مردم را در نظر بگیرد، طبق خواست ملی حرکت کند و نباید وارد بازی های جناحی شود که متاسفانه الان این اتفاق افتاده است و به آن رسانه میلی می گویند، در مراسم مرحوم ناصر ملک مطیعی علیه صداوسیما شعار می دادند و حتی مانع گزارش تهیه کردن خبرنگارش شدند، از این ناراحت هستم، چرا باید صداوسیما اینجوری باشد که الان مردم شعارهای منفی علیه آن بدهند، صداوسیما باید  با مردم و طبق خواسته آنها حرکت کند و از پتانسیل نیروهایش درست استفاده کند.

, رسانه میلی, ناصر ملک مطیعی,

 

,

گفتگو از احسان رستمیان

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه