اخبار داغ

استاندار مرکزی:

آمار معلولین استان مرکزی از متوسط کشوری بالاتر است

آمار معلولین استان مرکزی از متوسط کشوری بالاتر است
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه متاسفانه آمار معلولین استان از متوسط کشوری بالاتر استگفت: باید در این زمینه برای کاهش آمار اقدامات جدی صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی عصر روز چهارشنبه در دیدار با تعدادی از معلولین نخبه استان مرکزی با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از وقوع معلولیت در جامعه گفت: در حوزه فرزند آوری باید با استفاده از تکنولوژی پزشکی برای پیشگیری از وقوع معلولیت در نوزادان برنامه ریزی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آقازاده با اشاره به اینکه متاسفانه آمار معلولین استان از متوسط کشوری بالاتر است اظهار کرد: باید در این زمینه برای کاهش آمار اقدامات جدی صورت گیرد.

,

وی ادامه داد: نخبگان معلول ظرفیتهای بالقوه فراوانی دارند که برای بالفعل کردن آن باید از همه ظرفیتها و امکانات استفاده کرد تا شاهد شکوفایی این قشر از جامعه باشیم.

,

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه باید از حمایت های خیرین در حمایت از معلولین بیشتر استفاده کنیم گفت: مراکز آموزش برای نخبگان معلول احداث شود تا فعالیتهای آنها در حوزه ها و رشته های مختلف زودتر و راحت تر به نتیجه برسد.

,

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی:

, مدیر کل بهزیستی استان مرکزی:,

وجود ۳۰ هزار معلول در استان مرکزی

, وجود ۳۰ هزار معلول در استان مرکزی, وجود ۳۰ هزار معلول در استان مرکزی,

زهرا امینی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: در استان مرکزی ۳۰ هزار معلول وجود دارد که حدود ۵۰ درصد از این معلولین در اراک زندگی می کنند.

,

وی گفت: نخبگان معلول توانمندی های چشمگیری دارند که نیاز است به صورت جدی و اصولی از آنها حمایت شود.

,

امینی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۶ لایحه حمایت از معلولین را به تصویب رساند که با تصویب این لایحه راه برای حمایت از افراد معلول فراهم شد.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین در برنامه ششم توسعه، مجلس مستمری افراد زیر پوشش بهزیستی را افزایش داد که در سال ۹۶ اجرا شد.

,

در این جلسه تعدادی از نخبگان معلول به بیان مشکلات قشر خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه