اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

آموزش و پرورش 10 هزار میلیارد بدهی دارد/ معلمان در کوهرنگ مانند رزمندگان دفاع مقدس فداکارانه خدمت می‌کنند

آموزش و پرورش 10 هزار میلیارد بدهی دارد/ معلمان در کوهرنگ مانند رزمندگان دفاع مقدس فداکارانه خدمت می‌کنند
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: معلمی که در کوهرنگ مشغول فعالیت است، معلمی نمی‌کند بلکه مانند یک رزمنده دفاع مقدس فداکارانه خدمت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ قاسم احمدی لاشکی نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دانش آموزان چهارمحال و بختیاری را مستعد یافتیم و مدیران انگیزه کاری خوبی برای فعالیت در زمینه آموزش دارند.

وی با بیان اینکه هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری نیازمند تقویت جدی است تاکید کرد: طرح مدارس غیرانتفاعی این استان کم است خصوصاً در حوزه‌های شهرستانی.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۱۰ هزار میلیارد بدهی آموزش و پرورش هم باید دیده شود و لازم است واقعیت‌ها را پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا قرار بر این بود که بودجه آموزش و پرورش از سوی دولت استانی اعلام شود، اما اعضای کمسیون پای آن ایستادند و اجازه ندادند افزود: معلمی که در کوهرنگ مشغول فعالیت است، معلمی نمی‌کند بلکه مانند یک رزمنده دفاع مقدس فداکاری می‌کند.

احمدی لاشکی در انتها گفت: برخی از معلمان هفت ساعت پیاده‌روی تا به کلاس درس برسند، برخی باید با قایق خود را به مدرسه برسانند و ما در مقابل همه این فداکاران احساس دین می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه