اخبار داغ

انتقاد نماینده اصلاح‌طلب اهر و هریس از وزیر کار؛

عبداللهی: چرا با وجود 150 هزار تحت پوشش، بیمارستان تامین اجتماعی اهر احداث نمی‌شود؟/ ربیعی: پول نداریم، در عوض درمانگاه را تجهیز می‌کنیم!

عبداللهی: چرا با وجود 150 هزار تحت پوشش، بیمارستان تامین اجتماعی اهر احداث نمی‌شود؟/ ربیعی: پول نداریم، در عوض درمانگاه را تجهیز می‌کنیم!
عبداللهی از عدم احداث بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان اهر علی‌رغم وجود 150 هزار تحت پوشش، انتقاد کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عصر دیروز که وزیر کار و تعاون جهت کلنگ‌زنی خانه امیدِ اهر در این شهرستان حاضر شده بود با انتقادات بیت‌الله عبداللهی نماینده اصلاح‌طلب اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی روبرو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواسته‌ی مردم اهر ایجاد بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان است، متذکر شد: با وجود 150 هزار جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در اهر، انتظار داریم این مطالبه محقق شود تا شهروندان مجبور نباشند برای درمان به مراکز استان مراجعه نمایند.

,

وی به بیکاری جوانان شهرستان اشاره و خاطرنشان ساخت: فقدان طرح‌های تولیدی و صنعتی جوانان را با عدم فرصت اشتغال مواجه ساخته است و انتظار داریم وزارت کار و تعاون با ارائه تسهیلات به ایجاد فرصت‌های شغلی کمک کند.

,

نماینده اهر خواهان برخورد با مدیران تعاونی مسکن متخلفی شد که باعث شده‌اند قشر کم‌درآمد شهرستان، به ویژه کارگران از نعمت مسکن مهر محروم بمانند.

,

در این میان علی ربیعی در برابر انتقادات و مطالبات عبداللهی تنها شعار لزوم ایجاد اشتغال در شهرستان را بدون ارائه جزئیات بیشتر تکرار و در خصوص احداث بیمارستان تامین اجتماعی گفت: با اینکه شهرستان اهر استحقاق این را دارد که صاحب بیمارستان شود اما کمبود اعتبارات این اجازه را به ما نمی‌دهد.

,

وی افزود: سعی می‌کنیم درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اهر را به امکانات بیشتری مجهز کنیم تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه