اخبار داغ

امیدواریم پروژه های نیمه تمام ورزشی همدان تکمیل شوند

امیدواریم پروژه های نیمه تمام ورزشی همدان تکمیل شوند
مدیر کل اداره ورزش و جوانان همدان گفت :اداره ورزش و جوانان جزو دستگاههایی است که تمام اعتبارات را خوشبختانه جذب کردیم که امیدواریم پروژه های نیمه تمام ورزشی تکمیل شوند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، رسول منعم مدیر کل اداره ورزش و جوانان شامگاه روز گذشته در گردهمایی هیات های ورزشی بیان داشت:روابط عمومی ها خادمین بی ریای جامعه ورزش هستند که بدون داشتن چشم داشتی برنامه ها را اجرا می کنند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی ادامه داد: روابط عمومی اداره ورزش جوانان یکی از افتخارات این اداره است ،باید توجه داشت که تبیین حقایق و ایجاد شور و نشاط در جامعه از وظایف روابط عمومی هاست .

,

مدیر کل اداره ورزش و جوانان عنوان کرد: همدان بعد از البرز و آذربایجان غربی دارای جایگاه در روابط عمومی ها است و رشد 300 درصدی در اعزام ورزشکاران به بازیهای آسیایی داشتیم و رشد 120 درصدی در کسب عناوین فراملی و رشد 3 درصدی در ورزش همگانی را کسب کردیم .

,

وی افزود:در وام ازدواج رشد 30 درصدی را در استان همدان داشتیم و ایجاد خانه جوانان و حوزه جوانان قدمهای موثری برداشته شد.

,

منعم اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان جزو دستگاههایی است که تمام اعتبارات را خوشبختانه جذب کردیم که امیدواریم پروژه های نیمه تمام ورزشی تکمیل شوند .
وی گفت :خانواده ورزش استان در رویداد 2018 دست پر بود و امیدواریم شاهد حضور گردشگران زیادی در همدان باشیم .
ربانی مهر مدیر روابط عمومی استانداری همدان گفت :هر جا باشم عضو کوچکی از جامعه ورزش و جوانان هستم .

,
,
,

وی ادامه داد:در بحث آموزش آمادگی داریم که برنامه های آموزشی را ارتقا دهیم و از پیشنهادات و انتقادات استقبال می کنیم .

,

ربانی افزود:رتبه سوم حوزه جوانان را در کل کشور خوش یمن می دانیم و امیواریم ادامه داشته باشد و شاهد رشد روز افزون برنامه های فرهنگی در حوزه جوانان باشیم .
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه