اخبار داغ

واکنش بروجردی به خبر بازداشت خود

این خبرسازی های پرتهمت سناریوهای طراحی شده توسط دست نشانده های آمریکا و اسرائیل است/ دشمنی با آمریکا و اسرائیل هزینه دارد

این خبرسازی های پرتهمت سناریوهای طراحی شده توسط دست نشانده های آمریکا و اسرائیل است/ دشمنی با آمریکا و اسرائیل هزینه دارد
علاء‌الدین بروجردی درباره خبرسازی دروغین کانال‌های خبری مبنی بر بازداشت خود گفت: دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت سبب پاتک دشمنان می‌شود که این خبرسازی‌ها در پی همین موضوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خانه ملت، علاء‌الدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره خبرسازی دروغین کانال های خبری درباره بازداشت وی گفت : این خبرسازی های پرتهمت سناریوهای طراحی شده توسط دست نشانده های آمریکا و اسرائیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم بروجرد در ادامه این مطلب افزود : دشمنی با آمریکا البته هزینه های خود را دارد ، این دست از اخبار همین هزینه هایی است که شبکه های خبری وابسته به آن ها می توانند ایجاد کنند.

,

وی با اشاره به این که سال هاست  ممنوعیت ورود به خاک آمریکا را دارد ، گفت: زمانی که در وزارت خارجه بودم قرار بود با دکتر ولایتی به نیویورک برویم که به بنده ویزا ندادند ، بعد از آن نیز برای سفری به آمریکای جنوبی ، ایالات متحده در یادداشتی رسمی به آن ها اعلام کرد که هواپیمایی که حامل علاءالدین بروجردی باشد حق عبور از حریم هوایی آمریکا را ندارد و در پی این موضوع از مسیر دیگری به آمریکای جنوبی رفتیم.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی و موضع گیری مکرر علیه آن ها و حمایت از مقاومت سبب پاتک هایی از جانب دشمنان می شود که این دست از خبرسازی های بی نتیجه در پی همین موضوع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه