اخبار داغ

محسن هاشمی:

مشکل اشتغال و کاهش رفاه عمومی موجب بروز نارضایتی در کشور شده است/ باید آماده بحران‌های بزرگ‌تر باشیم

مشکل اشتغال و کاهش رفاه عمومی موجب بروز نارضایتی در کشور شده است/ باید آماده بحران‌های بزرگ‌تر باشیم
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز مشکل اشتغال و پایین آمدن سطح رفاه عمومی در کشور موجب بروز نارضایتی عمومی شده، گفت: باید خود را برای بحران‌های بزرگ‌تر آماده سازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  محسن هاشمی شامگاه چهارشنبه در شصت و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرهای و شهرهای مراکز استان کشور و سومین اجلاس هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهرهای کشور که در ارومیه برگزار می‌شود، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که تحریم‌های آمریکا و هم‌پیمانانش علیه جمهور اسلامی ایران ادامه دارد و قطعا در ادامه این تحریم‌ها کاهش درآمدهای ارزی رقم خواهد خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: رکود حاکم بر بازار و تورم بالا در کنار مشکل اشتغال و کاهش سطح رفاه عمومی در جامعه موجب نارضایتی مردم شده و این امر زمینه اعتراضات را فراهم آورده است که باید در این مورد مسئولین مربوطه تدابیر ویژه اتخاذ کنند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مفاسد اقتصادی رخ داده در لایه های مختلف کشور را عامل دیگر نارضایتی‌ها دانست و گفت: رانت در دستگاه‌های اداری، سوءاستفاده از قدرت و نیز مفاسد اقتصادی و اجتماعی باعث بروز آسیب‌های امروزی شده که نتیجه تمام این‌ها نارضایتی مردم از خدمات خواهد بود.

,

وی، اشاره‌ای به بحران‌ها و مشکلات گذشته مردم کشور نیز داشت و خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب شاهد بحران‌های بزرگی بوده‌ایم که تمام این بحران‌ها با همراهی مردم و تدابیر مسئولین نظام رفع شده و امروز نیز نیازمند همین تدابیر انقلابی و همراهی مردم در تمام شرایط موجود هستیم.

,

هاشمی، وجود مشکلات زیست محیطی ناشی از کم دقتی‌ها، نبود مدیریت درست و پایدار منابع شهری و نیز برخورد منفعلانه مسئولین با بحران موجود را دلیل پایین آمدن راندمان کاری در این حوزه عنوان کرد و خواستار پیش بینی شرایط آینده و برنامه ریزی برای برخورد عقلانی با آن شد.

,

وی، در پایان امنیتی کردن هر مورد اعتراضات را نادرست برشمرد و گفت: باید دید اجتماعی و مدنی به این موارد داشت نه اینکه در برابر هر اعتراض مردم با دید امنیتی وارد شد و زمینه را برای سوءاستفاده دشمنان و معاندین فراهم کرد چراکه اقدامات شتاب زده موجب نارضایتی های مدنی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه