اخبار داغ

جوان‌ترین و پیرترین هواداران جام جهانی ۲۰۱۸

جوان‌ترین و پیرترین هواداران جام جهانی ۲۰۱۸
وزارت توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه گزارشی درباره جوان‌ترین، پیرترین تماشاگران جام جهانی ۲۰۱۸ و بیشترین درخواست‌کنندگان پاسپورت‌های هواداری منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، جوان‌ترین هوادار جام جهانی 2018 متولد ماه ژوئن همین سال و پیرترین هوادار نیز متولد 1920 میلادی با 98 سال سن بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طبق گزارش دپارتمان اطلاع‌رسانی وزارت توسعه دیجیتال و ارتباطات جمعی روسیه در طول دوره برگزاری دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال یک میلیون و هشتصد و سی هزار پاسپورت هواداری صادر شد که روس‌ها با 987 هزار درخواست در صدر این رده‌بندی جای گرفتند. هواداران فوتبال از کشورهای چین (68 هزار پاسپورت) و آمریکا (52 هزار پاسپورت) رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. هواداران فوتبال از کشورهای مکزیک، آرژانتین، برزیل، انگلیس، کلمبیا، آلمان و پرو نیز در رده‌های بعدی بیشترین درخواست‌کنندگان پاسپورت‌های هواداری قرار گرفتند.

,

بر اساس این گزارش، جوان‌ترین هوادار جام جهانی در ماه ژوئن 2018 در روسیه متولد شد.عنوان پیرترین هوادار این رقابت‌ها نیز به یک تبعه روسیه با تاریخ تولد 1920 میلادی رسید.

,

داشتن پاسپورت هواداری  یکی از الزام‌های تماشاگران برای ورود به ورزشگاه‌های جام جهانی 2018 و استفاده از حمل‌ونقل رایگان میان شهرهای میزبان بود. هواداران خارجی با داشتن این مدرک و بلیت بازی‌ها می‌توانستند بدون ویزا وارد روسیه شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه