اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

توزیع لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده ای قزوین آغاز شد

توزیع لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده ای قزوین آغاز شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آغاز نخستین مرحله از طرح توزیع لاستیک در بین ناوگان جاده ای استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیرنون در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی رانندگان و لاستیک فروشان نسبت به تهیه و توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: در این طرح سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تهیه، توزیع، قیمت گذاری نظارت خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اذعان کرد: انجمن صنفی رانندگان شناسایی رانندگان ناوگان فعال و تعداد لاستیک و سایز مورد نیاز، کانون انجمن صنفی رانندگان تعیین شاخص های ارزیابی و اولویت بندی دریافت لاستیک و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان حواله لاستیک را به نمایندگان فروش اعلام خواهد کرد. 

پیرنون عنوان کرد: در مرحله نخست این طرح حواله ۲۵۰ حلقه لاستیک جهت توزیع بین رانندگان حمل و نقل کالای استان به نمایندگی های فروش لاستیک طی روزهای گذشته ارسال شده است. 

این مسئول در خصوص آغاز مرحله دوم توزیع سهمیه لاستیک بین رانندگان سطح استان گفت: در دومین مرحله توزیع لاستیک در سطح استان حواله ۲۳۰ حلقه لاستیک باری و سواری طی روز جاری در نمایندگی‌ها توسط این اداره کل صادر شد. 

وی ابراز کرد: رانندگان موظند پس از صدور معرفی نامه حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به دریافت لاستیک خود از طریق نمایندگی های فروش اقدام کنند. 

پیرنون بیان کرد: با پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در صورت تخصیص لاستیک از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در محل پایانه بار نیز قابل اجرا خواهد بود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه