اخبار داغ

سرپرست جدید دفتر شهردار نسیم‌شهر معرفی شد/ شهردار نسیم شهر از آغاز پروژه زیرگذر آرامستان باغ بهشت خبر داد

سرپرست جدید دفتر شهردار نسیم‌شهر معرفی شد/ شهردار نسیم شهر از آغاز پروژه زیرگذر آرامستان باغ بهشت خبر داد
سرپرست جدید دفتر شهردار نسیم شهر طی مراسمی با حضور مسئولان شهری، معارفه شد و حکم انتصاب وی اهداء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، طی ابلاغ حکمی از سوی عباس شوندی شهردار نسیم‌شهر، حسین آذری به‌عنوان سرپرست جدید دفتر شهردار منصوب شد و پس از برگزاری جلسه‌ای مبنی بر معارفه وی، حکم پست جدید آذری به او اهداء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

شوندی با اشاره به حاکم بودن شایسته سالاری در مجموعه مدیریت شهری، عنوان داشت: بدون تردید سرپرست جدید دفتر شهردار با عنایت به شناخت و تجارب ارزنده حسین آذری در انجام و پیگیری امورات انتخاب شد.

,

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به بهبود روند اجرای امور با شروع به کار سرپرست جدید دفتر شهردار، تصریح کرد: امید است با توکل به خداوند متعال و در حدود اختیارات در انجام امورات محوله زیر نظر مدیریت شهری، موفقیت‌های بیشتری صورت بگیرد.

,

شهردار نسیم شهر در ادامه باتاکید بر اهمیت موضوع جوان‌گرایی در جامعه امروز، گفت: جوانان با انگیزه و روحیه بالایی که دارند می توانند در انجام امور موفق‌تر باشند و همچنین ایده‌ها و نوآوری‌های تازه‌ای وارد روند روزمره کار در ادارات و دستگاه‌هایی اجرای نمایند.

,

وی درپایان باتوجه به وعده قبلی خود پیرامون آغاز عملیات پروژه زیرگذر آرامستان باغ بهشت در محور جاده پایانه، از آغاز این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی بالغ بر 7 هکتار زمین به اراضی آرامستان باغ بهشت نسیم شهر اضافه خواهد شد.

,

درپایان لازم به ذکر است که آذری نیز با تشکر از اعتماد شهردار نسیم شهر، عنوان داشت: امیدوارم با تلاش و حرکت در مسیر سیاست‌های شهرداری نسیم شهر، بتوانم در مسیر پیشرفت و آبادانی شهر و خدمت به شهروندان نقش داشته باشم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه