اخبار داغ

جشن تولد و تبریک های عضو شورای شهر برازجان در تشنگی مردم

جشن تولد و تبریک های عضو شورای شهر برازجان در تشنگی مردم
عضو شورای شهر برازجان در حالی که مردم فریاد تشنگی در شهر سرمی دهند وی تصاویری از تبریک های جشن تولد در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ شهر برازجان مدتی است که معظل کم آبی شدید مواجهه شده است که تنش های بسیاری بین مردم و مسئولین ایجاد شده است و اعتراضات مختلفی درپی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در این راستا تصاویری از کم ابی مردم برازجان منتشر شده است که برخی از شهروندان به دلیل بی آبی در حال استفاده آب های میدان های اصلی شهر هستند.

,

برخی از مسئولین شهرستان برای رفع این موضوع در راستای تبلیغ انتخاباتی ورود کردند و برخی دیگر نیز همچنان در خواب غفلت قرار دارند و کمتر به موضوع کم ابی و مشکلات مردم توجه دارند.

,

درحالی که مسئولین شهری باید به شهر و شهروندان توجه داشته باشند اما برخی احساس می کنند سلبریتی یا فعال اجتماعی هستند بجای اینکه حداقل گزارش عملکرد در صفحه های شخصی خود منتشر کنند تصاویری از جشن تولد و تبریک های آنچنانی منتشر می کنند. 

,

یکی از اعضا شورای شهربرازجان در حالی که مردم فریاد تشنگی در شهر سرمی دهند وی تصاویری از تبریک های جشن تولد در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد که یکی از شهروندن برازجانی خطاب به وی گفته است ای کاش به فکر مشکلات مردم و کم آبی بودید.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه