اخبار داغ

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان خبرداد

اجرای تورهای استان گردی در زنجان/ 9 برنامه فرهنگی برای تابستان پیش بینی شده است

اجرای تورهای استان گردی در زنجان/ 9 برنامه فرهنگی برای تابستان پیش بینی شده است
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان گفت: تورهای استان­گردی توسط برخی آژانس های مسافرتی و گردشگری در زنجان انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یحیی رحمتی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: در فصل تابستان برنامه های مختلفی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در این راستا 9 برنامه فرهنگی تدارک دیده شده است، ادامه داد:نخستین استارت آپ گردشگری در زنجان در سال جاری برگزار می شود.

,

این مسئول با اشاره به برگزاری شب فرهنگی زنجان در برج میلاد تهران،خاطرنشان کرد: جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی، سیزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی از دیگر برنامه های این اداره کل محسوب می شود.

,

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان از ورود قطار گردشگری به زنجان و برپایی جشنواره روستا خبر داد و گفت:برگزاری جشنواره ترش و شیرین، برپایی جشنواره انگور و برپایی جشنواره طبخ ماهی از دیگر برنامه های فرهنگی زنجان در تابستان است.

,

 رحمتی خاطرنشان کرد: علاوه بر اعمال تخفیف تاسیسات اقامتی برای تابستان،به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران موزه های استان آماده سازی شده است.

,

وی با اشاره به تهیه جدول بازدید از تاسیسات گردشگری و انجام بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری و سایر تاسیسات خدمت رسان،گفت: تهیه و توزیع اقلام تبلیغاتی و تهیه و تدوین برنامه ها و اطلاع‌رسانی برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

,

این مسئول با اشاره به اجرای تورهای استان­گردی توسط برخی آژانس های مسافرتی و گردشگری در زنجان، افزود:  تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اجرای  تورهای زنجانگردی را آغاز کرده و با همکاری برخی واحدهای اقامتی که عموما از اقامتگاه‌های بومگردی استان هستند به پذیرش تورهای ورودی می پردازند.

,

رحمتی با بیان اینکه استان زنجان با داشتن 65 قامتگاه بوم گردی رتبه پنجم را در میان استان های کشور دارد، بیان کرد: طی ماه جاری 5 اقامتگاه بومگردی در سطح استان به بهره برداری رسیده و در راستای ارائه خدمات در نواحی روستایی به چرخه خدمت رسانی وارد شده‌اند.

,

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان با بیان اینکه این اداره کل به دنبال شناسایی نقاط قوت و ضعف،تهدیدها و فرصتهای سفر به استان است،یادآور شد: در این راستا اقدام به تهیه و توزیع فرم های نظرسنجی به منظور جمع آوری پیشنهادات و نقطه نظرات مسافران، بررسی و شناسایی مشکلات، نارسایی ها و کمبودهای استان در حوزه های مختلف مرتبط با خدمات سفرکرده است.

,

رحمتی بیان داشت: تهیه گزارش جامع از کیفیت و کمیت نحوه ارائه خدمات در مقاصد گردشگری، مستندسازی اقدامات و فعالیت ها در سطح استان از طریق مرجع واحد و ارائه به ستاد مرکزی و ارائه راهکارها و پیشنهادات عملی برای ارتقاء کیفیت خدمات سفر به گردشگران در تابستان از دیگر اقدامات است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه