اخبار داغ

خودداری رانندگان وسایل نقلیه عمومی بهارستان از روشن کردن سیستم سرمایشی خودرو/ گرما و تخلف رانندگان بهارستانی صدای مردم را درآورد

خودداری رانندگان وسایل نقلیه عمومی بهارستان از روشن کردن سیستم سرمایشی خودرو/ گرما و تخلف رانندگان بهارستانی صدای مردم را درآورد
علی‌رغم محاسبه هزینه استفاده از وسایل سرمایشی در وسایل نقلیه عمومی، رانندگان از استفاده از سیستم گرمایشی خودروی خود خودداری می کنند و سبب اعتراض شهروندان می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، آلودگی هوا و مشکلات ترافیکی در طول سال‌های اخیر مسئولان را به فکر ایجاد فرهنگ عدم استفاده از خودروهای تک سرنشین و استفاده از وسایل نقلیه عمومی انداخته است که اقدامات خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

اما یکی از نقص‌هایی که در این بین وجود دارد، عدم رعایت برخی قوانین و حقوق مسافران توسط رانندگان می باشد که از جمله آن‌ها می توان به افزایش خودسرانه کرایه‌ها، پخش موسیقی‌های مخالف با شرع با صدای زیاد و همچنین عدم روشن کردن کولر و بخاری ماشین در فصل‌های مختلف سال اشاره کرد.

,

شهرستان بهارستان یکی از مناطقی است که به دلیل جمعیت بالا و احترام شهروندان به فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی، بازار تاکسی‌ها، ون‌ها و اتوبوس‌ها بسیار داغ می باشد اما داغ‌تر از این بازار، هوای داخل این خودروها می باشد، چراکه علی‌رغم حساب شدن هزینه سیستم سرمایشی در نرخ کرایه‌ها، رانندگان از روشن کردن کولر خودروی خود، خودداری می کنند.

,

گفتنی است که شهروندان بهارستانی زمانی که در گرمای بالای 30 درجه این روزهی تابستان در وسایل نقلیه عمومی می نشینند با دستگیرهای درآمده کنار درب مواجهه می شوند و رانندگان نیز از روشن کردن سیستم گجرمایشی خودرو پرهیز می کنند و این درحالی است که مسئولان مربوطه و اداره تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرستان بهارستان هیچگونه توجهی به این معضل ندارد.

,

نارضایتی شهروندان بهارستانی از این شرایط بسیار زیاد است و زمانی که این نارضایتی را به رانندگان وسایل نقلیه عمومی بیان می کنند، آن‌ها با لحنی تند و ناشایست به شهروندان توهین کرده و قوانین صنف خود و حقوق شهروندی را زیرپا می گذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه