اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

جمعیت فرهنگی در چهارمحال و بختیاری رو به کاهش است

جمعیت فرهنگی در چهارمحال و بختیاری رو به کاهش است
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری سالانه به تعداد دانش آموزان آن افزوده می شود و این در حالی است که جمعیت فرهنگی ما رو به کاهش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز امیدی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  اظهار کرد:  17 اداره آموزش و پرورش شهرستان، ناحیه و منطقه در چهارمحال و بختیاری با 192 هزار و 346 نفر دانش آموز وجود دارد.

وی اظهار کرد: 14 هزار و 600 فرهنگی در خدمت تعلیم و تربیت هستند و 2 هزار و 816 آموزشگاه و 10 هزار و 430 کلاس وجود دارد.

امیدی ادامه داد: 66 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در 40 شهر و 34 درصد آن ها در 914 روستا پراکنده هستند که این خود بدین معناست که 50 درصد مدارس ما در این 34 درصد روستایی جا گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت دانش آموزی ما در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است بیان داشت: سالی سه درصد رشد جمعیت دانش آموزی را در این استان داریم.

امیدی با بیان اینکه در سال 1391 ، 419 نفر از فرهنگیان ما باز نشسته شده اند بیان داشت: امسال تعداد بازنشستگان ما به یک هزار و 155 نفر رسیده است که این روند ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: به دلیل استقرار پایه 12 کلاس ها رو به افزایش است.

امیدی با بیان اینکه وضعیت اعتباری طی بازه زمانی از سال 88 تا 96 روند بسیار تند نزولی را داشته است عنوان کرد: وضعیت اعتباری از 14 میلیارد و 800 به 5 میلیارد و 100 رسیده است.
 
انتهای پیام/
 
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه