اخبار داغ

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دولت در بهارستان برگزار شد

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دولت در بهارستان برگزار شد
نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دولت به منظور افتتاح پروژه‌های در دست اجرای شهرداری شهرصالحیه، در این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دولت با حضور مدیران و معاونین بخش‌های مختلف شهرداری شهرصالحیه صبح امروز در محل ساختمان این اداره با هدف تدوین برنامه‌های هفته دولت سال جاری برگزار گردید.

بنابر این گزارش نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دولت در شهرصالحیه با هدف حل تمام موانع و مشکلات پیش رو برای افتتاح چندین پروژه شاخص در دست اقدام مدیریت شهری برگزار گردید، که تصمیمات موثری در طول این نشست گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,
,
,

گفتنی است که در نشست مذکور بنا گردید تا فاز دوم‌ بوستان بزرگ نهج البلاغه، بوستان ولایت و بوستان گل یاس در راستای بهره برداری در شهریور ماه به نهادهای ستادی و فرادستی معرفی شود، تا با سرعت بیشتری روند احداث این پروژه‌ها پیش برود.

همچنین در این جلسه، پایان احداث بزرگترین آبنمای شهرستان بهارستان در بوستان ولایت شهرصالحیه، تکمیل روکش آسفالت رینگ دور بوستان یاس، جانمائی و نصب پایه چراغ، مبلمان محیطی و تجهیزات بهداشتی در بوستان‌های ولایت و فاز دوم بوستان نهج البلاغه از جمله فرایندهای باقی مانده پروژه‌های هفته دولت جهت بهره برداری و افتتاح معرفی شد.

درپایان لازم به ذکر است که هفته دولت از دوم شهریور ماه سال جاری آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، که در شهرستان بهارستان پروژه‌های کوچک و بزرگ متعددی توسط مجموعه‌های مدیریت شهری، فرمانداری بهارستان و دیگر ادارت و دستگاه‌های شهرستان درحال آماده سازی برای افتتاح در این هفته می باشد که از جمله پراهمیت‌ترین این پروژه‌ها می توان به پروژه زیرگذر سه راهی آدران و کمربندی صالحیه - واوان اشاره کرد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه