اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

محافظه کاری در دفاع از انقلاب جایی ندارد

محافظه کاری در دفاع از انقلاب جایی ندارد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: با روحیه انقلابی و دوری از محافظه کاری می توان انقلاب را به پیش برد و در دفاع از انقلاب، محافظه کاری جایی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در همایش ناظران امین در میاندوآب اظهار کرد: همه باید به وظیفه و رسالت خود که حفظ نظام است، به خوبی عمل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه هرجا ما آسیب می بینیم اشکال در انجام وظایف و رسالت ما در قبال نظام است، افزود: اگر به رسالت خود عمل نکنیم دشمن به اهداف خود دست می یابد.

,

وی با اشاره به هجمه های دشمنان به نهادها و مجموعه های وابسته به نظام و ولایت، گفت: نهادهایی همچون سپاه و شورای نگهبان و… حافظ و پاسدار نظام و انقلاب هستند و لذا دشمنان هجمه به آنها را در دستور کار قرار دارند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه شورای نگهبان باید سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان باشد، تصریح کرد: نظام و انقلاب باید اولویت بوده و به این جایگاه خطیر خود توجه داشته باشیم.

,

مولودی با بیان اینکه بزرگترین آسیب که در بعد داخلی به انقلاب وارد می شود، از محافظه کاری است؛ تصریح کرد: اگر حتی در ساده ترین عضو نیز به جای روحیه انقلابی، محافظه کاری حاکم شود، آسیب می بینیم و لذا باید محکم و قاطع پای دفاع از آرمان های انقلاب ایستاد.

,

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، در دنیا دشمن دارد و باید به این موضوع باور داشته باشیم، اظهار کرد: کسانی که می گویند دشمن نداریم از آنها می پرسیم که اگر دشمن نداریم پس این فتنه انگیزی ها برای چیست؟

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان با فتنه انگیزی ها، اصل نظام را نشانه گرفته اند، گفت: متاسفانه عده ای هنوز باور ندارند که این انقلاب در بعد داخلی و خارجی دشمن دارد.

,

مولودی با تاکید بر داشتن روحیه انقلابی و عدم سازش پذیری، تصریح کرد: با روحیه انقلابی و دوری از محافظه کاری می توان انقلاب را به پیش برد و لذا در دفاع از انقلاب، محافظه کاری جایی ندارد و باید همیشه انقلابی عمل کرده  و مثل شهدا باشیم که برای این انقلاب از جان خود نیز گذشتند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم پشتیبان این نظام و انقلاب هستند، افزود: این مردم هستند که انقلاب را حفظ کرده اند و امروز دشمن تلاش می کند تا بین مردم و نظام فاصله بیاندازد و درصدد نارضایتی در میان مردم است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته دشمنان همواره به فکر توطئه علیه نظام و انقلاب بودند و ما نیز همیشه شاخ و هیمنه دشمنان را شکسته ایم، گفت: ما اگر در سوریه حضور نمی یافتیم باید در داخل مرزهای کشور با دشمن می جنگیدیم.

,

وی با اشاره به اینکه هرجا انقلابی عمل کرده ایم، به پیشرفت رسیده ایم، اظهار کرد: باید در همه جا با روحیه انقلابی به پیش برویم و توطئه دشمنان را خنثی سازیم.

,

سرپرست هیئت نظارت شهرستان میاندوآب نیز در این مراسم  با اشاره به  وظایف شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان ضامن سلامت نظام و حافظ و نگهبان قانون اساسی و پاسدار احکام اسلامی و قانون اساسی است.

,

مصطفی نوربخش با بیان اینکه شورای نگهبان بر تمامی مراحل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نظارت دقیق و کامل دارد، به ارائه توضیحاتی در مورد وظایف شورای نگهبان پرداخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه