اخبار داغ

رییس دانشگاه شهید بهشتی تهران:

بیمارستان قرچک با ۴۵ پزشک متخصص شروع به کار می‌کند

بیمارستان قرچک با ۴۵ پزشک متخصص شروع به کار می‌کند
رییس دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: این بیمارستان لازم است که ۲۰۰ تخت داشته باشد اما اکنون ۷۴ تخت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز،  آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان قرچک استان تهران اظهار داشت: این بیمارستان در اعتبارات سال ۹۷ دیده نشده و ما باید از منابع دانشگاه تامین کنیم و امیدوارم با عنایت وزیر محترم بهداشت حمایت شود. این بیمارستان لازم است که ۲۰۰ تخت داشته باشد اما اکنون ۷۴ تخت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

اقاجانی گفت: شهرستان قرچک ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد که تاکنون بیمارستانی به خودش ندیده بود و با برکت بیمارستان شهید ستاری قرچک اتفاقات خوبی در این منطقه رخ می‌دهد و مردم آن از برکات طرح تحول سلامت با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بهره‌مند شدند.

,

وی افزود: شهرستان‌های ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا با حدود ۱ میلیون نفر قرار دارند که طبق آمار، از اکثر کشور محروم‌تر هستند. این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع احداث شده که ۴ هزار متر آن پد هلی‌کوپتر است.

,

رییس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به بخش‌های مختلف این بیمارستان گفت: ۸ هزار ۲۰۰ متر مربع ساختمان دارد که شامل بخش‌های مختلفی است. بیمارستان ۴۵ پزشک متخصص در ۷ رصته تخصصی دارد که ۲۱۸ نفر کارکنان آن خواهند بود که تاکنون ۱۳۶ نفر جذب شده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه