اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش نهاوند خبر داد:

برخورد قانونی با مدیران مدارسی که هنگام ثبت نام پول دریافت می‌کنند

برخورد قانونی با مدیران مدارسی که هنگام ثبت نام پول دریافت می‌کنند
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: با مدیران مدارسی که در زمان ثبت نام از والدین دانش آموزان وجه دریافت کنند، برخورد قانونی میشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار  نافع، گفت: طبق قانون با مدیران مدارسی در نهاوند که در زمان ثبت نام از والدین دانش آموزان وجه دریافت کنند؛ برخورد قانونی میشود و والدین محترم باید این موارد را به اداره اموزش و پرورش گزارش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی اظهار داشت: : به دنبال درج مطالبی در فضای مجازی مبنی بر دریافت وجوهی بابت ثبت نام دانش آموزان در مدارس نهاوند، همان طور که قبلا اعلام شده است فقط وجه بابت کتب درسی و بیمه ی دانش آموزان اخذ خواهد شد و غیر از این خلاف قانون است.

,

مدیر اموزش و پرورش نهاوند افزود: دریافت هر گونه وجه به صورت اجباری وجاهت قانونی ندارد و با مدیران متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

,

وی همچنین در مورد شایعاتی در خصوص نحوه ثبت نام در مدارس شاهد شهرستان نهاوند گفت: ثبت نام درمدارس شاهد در نهاوند فقط بر اساس امتیاز انجام می شود و براساس سفارش و چیزهای دیگر انجام نمی شود.

,

غلامی اظهار داشت: ثبت نام مدارس شاهد در این شهرستان صرفاً از طریق سامانه سجا و بدون هیچ گونه آزمون و سفارشی و بر اساس امتیاز کسب شده، اولویت و ارائه ی مدارک لازم و مثبت صورت می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه