اخبار داغ

دولت برنامه جدید اقتصادی تدوین کند / لزوم برخود با متخلفان قبل از ورود قوه قضاییه

دولت برنامه جدید اقتصادی تدوین کند / لزوم برخود با متخلفان قبل از ورود قوه قضاییه
این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: دولت باید بتواند برنامه ریزهایی را برای کشور انجام دهد دولت باید یک برنامه کوتاه مدت یک برنامه بلند مدت را برنامه ریزی کند تا بتواند در وضعیت اقتصادی کشور یک اثر بخشی قابل قبولی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،  سید حسن حسینی شاخص با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیت دولت که فرمودند تیم اقتصادی دولت باید میاندار و محور اصلی کار و تحرک در کشور باشد بیان کرد: در مسائل اقتصادی باید تمای کارها به صورت شفاف و روشن و صریح صورت گیرد و باید این شفافیت از بالا شروع شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع، ,

وی بیان داشت: دولت باید بتواند برنامه ریزهایی را برای کشور انجام دهد دولت باید یک برنامه کوتاه مدت یک برنامه بلند مدت را برنامه ریزی کند تا بتواند در وضعیت اقتصادی کشور یک اثر بخشی قابل قبولی داشته باشد.

,

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به تاکید جدی مقام معظم رهبری در برخورد با متخلفان بازار سکه و ارز بیان کرد: با توجه به شناختی که دولت از این متخلفان دارد باید با تمام آنها برخورد و آنها را عزل و به مقام قضایی معرفی نماید تا پس از برخورد با متخلفان و اعلام عمومی اعتماد مردم به نظام را تمکین بخشد.

,

حسینی شاخص گفت: امروز با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب از دولت در عرصه اقتصاد دولت باید کارهایی از قبیل کاهش هزینه های دولتی ، شفافیت مالی در دولت و برخورد جدی در حوزه قاچاق با یک عزم جدی برخورد کند تا بتوانیم شاهد پویایی و رشد در اقتصاد و تحقق منویات ایشان باشیم .
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه