اخبار داغ

بعد از سه سال و نیم از محاصره کامل؛

نیمی از ساکنان فوعه و کفریا در آستانه آزادی کامل قرار گرفتند+ تصاویر

نیمی از ساکنان فوعه و کفریا در آستانه آزادی کامل قرار گرفتند+ تصاویر
نیمی از ساکنان شیعه‌نشین الفوعه و کفریا با خروج از شهرک‌ها به ورودی شهرک العیس رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بر اساس توافق صورت گرفته بین کشورهای ترکیه، روسیه و ...، ساکنان شهرک‌های شیعه‌نشین «الفوعه و کفریا» واقع در استان ادلب سوریه، بعد از سه سال و نیم محاصره شدن توسط گروه‌های تروریستی، به مناطق تحت کنترل مقاومت در استان حلب منتقل می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المیادین» لبنان اعلام کرد: ساعتی قبل 42 اتوبوس حامل ساکنان الفوعه و کفریا بعد از خروج از شهرک‌ها به گذرگاه شهرک «العیس» واقع در محور جنوب غرب استان حلب رسیدند و توسط رزمندگان مقاومت به اردوگاه موقتی در شهرک «جبرین» واقع در شرق شهر حلب منتقل داده شدند.

,

هم‌زمان صدها تن از عناصر گروه‌های تروریستی که توسط ارتش سوریه در عملیات مختلف اسیرشده بودند، توسط 12 اتوبوس به ورودی شهرک العیس رسیدند و طبق توافق به شمال استان ادلب در حال انتقال هستند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، قرار است در ساعت‌های آینده عملیات انتقال باقی ساکنان شهرک‌های الفوعه و کفریا به استان حلب انجام شود.

,

شهرک‌های شیعه‌نشین الفوعه کفریا حدود هفت هزار نفر در آن‌ها سکونت می‌کردند که در سه سال و نیم گذشته توسط گروه‌های تروریستی ازجمله «جبهه النصره، احرارالشام و ...» محاصره‌ شده بودند.

,

جبهه مقاومت در سه سال و نیم گذشته از طریق هوایی برای ساکنان شهرک‌های الفوعه و کفریا، مواد غذایی، پزشکی و ... ارسال می‌کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه