اخبار داغ

مدیرکل حمل و نقل جاده‌‎ای زنجان خبرداد

آغاز توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان در زنجان/9عامل فروش رسمی در استان مشخص شده است

آغاز توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان در زنجان/9عامل فروش رسمی در استان مشخص شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان زنجان از آغاز توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان به‌صورت انبوه در شهرهای مختلف کشور از جمله استان زنجان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت:به دنبال درخواست رانندگان حمل و نقل جاده ای برای حل مشکلات موجود اقدامات لازم از سوی این اداره کل انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بیشترین درخواست این رانندگان در زمینه توزیع لاستیک بود، افزود: با توجه به گران شدن بی ضابطه و دلالی و کاهش توزیع با هدف گران شدن تایر، مقرر شد،لاستیک های مورد نیاز خودروهای حمل بار و مسافر از این پس با صدور حواله از انجمن های صنفی رانندگان و توسط نمایندگان فروش عرضه شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: براساس توافق صورت‌گرفته بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، وزارت صنعت و انجمن‌های صنفی تولیدکنندگان و واردکنندگان لاستیک، توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان به‌صورت انبوه در شهرهای مختلف کشور آغاز شده است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان زنجان با بیان اینکه توزیع لاستیک از روز گذشته در استان زنجان آغاز شده است، افزود: میزان سهمیه اختصاص‌یافته برای توزیع لاستیک براساس اولویت‌بندی شهرهای کشور و بر مبنای میزان فعالیت در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و حجم کالای جابه‌جاشده در شهرهای مذکور صورت گرفته است.

,

دست نشان تصریح کرد: مالکین ناوگان باری و مسافری استان می توانند با دریافت حواله از طریق تشکل های صنفی و با نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به نمایندگی های شرکت های تولید کننده لاستیک درسطح استان مراجعه و نیاز ناوگان خود را تامین کنند.

,

دست نشان با اشاره به اینکه 9عامل فروش رسمی در استان مشخص شده، افزود:دریافت حواله براساس پیمایش و محل ثبت کارت هوشمندناوگان خواهد بود.

,

این مسئول بیان داشت: توزیع کنندگان و یا عاملین فروش به حق فروش خارج از معرفی نامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه