اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسدآباد :

مدیران اسدآباد پرونده های راکد متقاضی مشاغل خانگی را به جریان بیندازند

مدیران اسدآباد پرونده های راکد متقاضی مشاغل خانگی را به جریان بیندازند
فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر درخواست سهمیه بیشتر مشاغل خانگی از استان، گفت: مدیران اسدآباد پرونده های راکد متقاضی مشاغل خانگی را به جریان بیندازند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، کریم حمیدوند در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد با اشاره به ابلاغ سهمیه تسهیلات 26 میلیارد تومانی در زمینه مشاغل خانگی به استان همدان، اظهار کرد: مدیران شهرستان با توجه به وجود پرونده های راکد و استقبال مردم از این طرح‌ها باید سهمیه بیشتری را برای شهرستان درخواست کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع، ,

 

,

وی گفت: البته برای ایجاد مشاغل خانگی باید تسهیلات را به افرادی که اهلیت دارند و جویای ایجاد اشتغال پایدار هستند، پرداخت شود.

,

 

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به تسهیلات اشتغال روستایی و عدم جذب همه سهمیه شهرستان، گفت: انتظار می‌رود که مدیران طرح های روستایی را هرچه وزدتر معرفی و در جذب این اعتبارات کوشا باشند.

,

 

,

وی گفت: امروز شرایط اقتصادی جامعه زیاد مطلوب نیست و می‌طلبد که بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات سختگیری های بی مورد را کنار بگذرارند و مردم را در این زمینه کمک کنند.

,

 

,

حمیدوند با اشاره به گلایه بانک‌ها از ارسال تذکر کتبی به استان، گفت: البته که باید مردم را با پرداخت به موقع تسهیلات راضی نگه داشت تا مورد تشویق هم قرار بگیرند.

,

 

,

وی تأکید کرد: مدیران شهرستانی پرونده های اشتغال سال های گذشته که راکد مانده را علم کنند و در جریان بیندازند.

,

 

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد هم کل طرح های مصوب را 70 طرح با اعتبار 30 میلیارد تومان خواند و گفت: از این میزان 10 طرح با اعتبار 3 میلیارد و 659 میلیون تومان پرداخت شده است.

,

 

,

شرکایی تأکید کرد: طرح های که به نتیجه رسیده و البته تسهیلات پرداخت شده باید در سامانه رصد به ثبت برسد تا مغایرتی با دیگر آمارها نداشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه