اخبار داغ

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره):

۷۰ هزار نسخه بیماران سرطانی بیمه تکمیلی محرومان را پرداخت کرده‌ایم

۷۰ هزار نسخه بیماران سرطانی بیمه تکمیلی محرومان را پرداخت کرده‌ایم
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: نزدیک به ۱۵۴ مورد از اقدامات ما در حال اتمام است. ما در یک سال و نیم گذشته بیش از ۷۰ هزار نسخه بیماران سرطانی و ۵۰۰ هزار نسخه بیمه تکمیلی محرومان را پرداخت کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان شهید ستاری قرچک اظهار داشت: بسیاری  از رزمندگان دلشان برای روزهای جنگ تنگ می‌شود. من با خودم خیلی فکر می‌کنم که ببینم برای چه دلشان تنگ می‌شود چرا در جبهه غم و ناراحتی زیادی وجود داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

مخبر گفت: آن چه که باعث دلتنگی دوستان مجاهد و رزمنده می‌شود، صمیمیت‌ها و از خودگذشتگی‌ها است. جنگ امروز وسیع‌تر و عمیق‌تر از جنگ ۸ سال دفاع مقدس است.

,

وی خاطرنشان کرد: اکنون هم اگر آن مشخصه‌ها را داشته باشیم، مانند امروز به هم نمی‌پیچیم. آقای دکتر هاشمی این ویژگی را دارد و مانند آن روزها عمل می‌کند. ایشان را برای استانداری خوزستان دعوت کرده بودند که اتفاقا تا اندیمشک هم آمده بودند. خوزستان که هم مرز آبی، هم حور، هم مرز دریایی داشت و با منافقین هم‌مرز بود را می‌خواستند به ایشان بدهند که آقای هاشمی ۲۵ یا ۲۶ ساله قبول نکردند. ما امروز به روحیه آن زمان و اعتماد به جوانان نیازمندیم.

,

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اذعان داشت:ما در چند سال گذشته توانستیم ۴۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کنیم چرا که پول ما برای مردم است‌. من در نامه به رییس جمهور هم عنوان کردم که حاضریم از ۱ تا ۱۰۰ درصد مشارکت کنیم و کار را پیش ببریم. هنر آقای هاشمی باعث شد که تا به امروز ۷ بیمارستان را افتتاح کنیم و ۳ بیمارستان دیگر هم به زودی راه‌اندازی کنیم.

,

مخبر افزود: نزدیک به ۱۵۴ مورد از اقدامات ما در حال اتمام است. ما در یک سال و نیم گذشته بیش از ۷۰ هزار نسخه بیماران سرطانی و ۵۰۰ هزار نسخه بیمه تکمیلی محرومان را پرداخت کرده‌ایم.

,

وی می‌گوید: ما در ۳۰ درصد این پروژه شرکت کردیم. شخصا علاقه‌ای به حضور در این‌گونه مراسمات ندارم و اگر نامه دیروز آقای وزیر به دستم نمی‌رسید، در این مراسم حضور پیدا نمی‌کردم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه