اخبار داغ

رئیس انجمن صنفی کامیونداران شهر اسدآباد :

مطالبات کامیون داران از اول مرداد اجرایی می‌شود/تخلفات پایانه‌های باربری را به سامانه پیامکی 3000141 ارسال کنید

مطالبات کامیون داران از اول مرداد اجرایی می‌شود/تخلفات پایانه‌های باربری را به سامانه پیامکی 3000141 ارسال کنید
رئیس انجمن صنفی کامیون داران شهر اسدآباد با بیان اینکه 90 درصد از مشکلات صنف کامیونداران حل شده و از اول مرداد اجرایی می‌شود، گفت: البته سامانه ای نیز برای ثبت و رسیدگی تخلفات ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی هاتفی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با بیان اینکه اینکه می‌گویند به خیابان بریزیم، حرف غیر منطقی است، اظهار کرد: رانندگان در اعتراضی که داشتند، به 90 درصد خواسته های خود رسیده و 10 درصد دیگر به مجلس بستگی دارد که چه قانونی برای رانندگان داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛,

 

,

وی گفت: افزایش قیمت کرایه بار به صورت تن در کیلومتر یکی از خواسته های به حق کامیونداران بود که از اول مرداد ماه این امر اجرایی می شود.

,

 

,

* 90 درصد از مشکلات صنف کامیونداران حل شده و از اول مرداد اجرایی می‌شود

, * 90 درصد از مشکلات صنف کامیونداران حل شده و از اول مرداد اجرایی می‌شود,

رئیس انجمن صنفی کامیونداران شهر اسدآباد افزود: از دیگر مشکلات کامیونداران بیمه تکمیلی رانندگان و خانواده هایشان بود که این امر انجام شد و از این امر هم از اول مرداد ماه اجرایی می‌شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه یکی از اساسی ترین مشکلات کامیوندارن اولویت دادن به بومی ها بود که ابتدا باید بومی‌ها بارگیری می‌کردند و بعد غیر بومی؛ این مشکل نیز برداشته شد و هر راننده ای برای بارگیری در هر شهری می‌توانند به نوبت بارگیری را انجام دهد.

,

 

,

*رانندگان تخلفات شرکتهای حمل و نقل را به سامانه پیامکی 3000141 اطلاع دهند

, *رانندگان تخلفات شرکتهای حمل و نقل را به سامانه پیامکی 3000141 اطلاع دهند,

هاتفی با اشاره به تخلف در برخی از شرکت‌های حمل و نقل و پایانه ای، گفت: هر شرکتی که بخواهد تخلفی انجا دهد سریعا" کمیسیون ماده 12 برای آن اجرا خواهد شد؛ یعنی یا جریمه و یا تعطیل می‌شود که اگر تخلف آن برای بار اول و یا دوم باشد، تذکر، بار سوم و چهارم جریمه و در صورت تکرار مکرر به تعطیلی می انجامد.

,

 

,

وی از راه اندازی سامانه 141 خبر داد و گفت: کامیونداران و رانندگان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی می‌توانند آن را در سامانه تلفنی 141 و یا شامانه پیامکی 3000141 به ثبت برسانند و کمتر از دو روز هم پاسخ آن را دریافت کنند.

,

 

,

*شرکتی که کمیسیون اضافی بگیرید، تعطیل می شود

, *شرکتی که کمیسیون اضافی بگیرید، تعطیل می شود,

رئیس انجمن صنفی کامیونداران شهر اسدآباد گفت: هم اکنون راننده در شرکتهای باربری حرف برای گفتن دارد و جایگاهش تثبیت شده است، یعنی هر شرکتی کمیسیون اضافی بگیرید و راننده اطلاع بدهد، بدون چون و چرا تخلف ثبت و به راهداری برای اجرای کمیسیون ماده 12 ارجاع می‌شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه حواله خرید لاستیک هم به صورت استان به استان در حال انجام است، افزود: احتمالا این امر روزهای شنبه و یکشنبه در اسدآباد انجام شود.

,

 

,

*کامیونداران حواله لاستیک دریافت می‌کنند

, *کامیونداران حواله لاستیک دریافت می‌کنند,

هاتفی خاطرنشان کرد: کامیونداران برای دریافت حواله لاستیک می‌توانند به انجمن صنفی کامیونداران مراجع کنند که این امر را راهداری به اتحادیه ها سپرده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه در شهرستان اسداباد 4 هزار و 500 تریلر و کامیون در شهرستان اسدآباد وجود دارد، گفت: در این شهرستان 6  و 500 راننده فعالبت دارند که از این تعداد 4 هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی و 1400 نفر بیمه روستایی هستند و الباقی هم بیمه ندارند.

,

 

,

*ده روز اعتراض رانندگان آنان را از زندگی عقب انداخت

, *ده روز اعتراض رانندگان آنان را از زندگی عقب انداخت,

رئیس انجمن صنفی کامیونداران شهر اسدآباد گفت: هیچ راننده ای نمی‌خواهد به خود ضرر بزند و همان ده روزی که اعتراض کردند، از زندگی عقب ماندند و الان هم نمی‌توانند آن را جبران کنند.

,

 

,

وی گفت: بسیاری از این رانندگان در دوران جنگ تحمیلی با جان و دل پای کار بودند و قطعا" نمی‌خواهند برای کشورشان اتفاقی باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه