اخبار داغ

مراسم اربعین شهید مدافع حرم" خلیل تختی نژاد" در بندرعباس+تصاویر

مراسم اربعین شهید مدافع حرم" خلیل تختی نژاد" در بندرعباس+تصاویر
آیین چهلمین روز شهادت دومین شهید مدافع حرم هرمزگان شهید خلیل تختی در بندرعباس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ آیین چهلمین روز شهادت دومین شهید مدافع حرم هرمزگان شهید خلیل تختی نژاد شب گذشته با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و مردم ولایتمدار شهر تخت در زادگاهش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار در آیین چهلم شهید مدافع حرم، خلیل تختی نژاد در شهر تخت با بیان اینکه  غده سرطانی اسرائیل به برکت خون شهدا زیر تیغ جراحی قرار گرفته است،اظهار کرد: رییس غده سرطانی امروز جلسه اضطراری تشکیل داده و مطمئن هستم در آن جلسه به همه گفته است بدبخت شده ایم.

,

طائب اضافه کرد: ارتش سوریه همان ارتش قدیم است در برابر تکفیری ها عقب نشینی کرد اما با حضور شهدای مدافع حرم چنان جراتی گرفته که به سرعت در حال پیشروی است.

,

وی تصریح کرد: این پیشروی ها که ترس سران رژیم صهیونیستی را برانگیخته، موجب به خطر افتادن دشمن در جبهه درعا، قنیطره و جولان شده است.

,

فرمانده قرارگاه عمار گفت: دشمنان می دانند آزادی جولان موجب رقم خوردن چه حوادث بزرگی می شود و از همین روی درحال تکاپو هستند.

,

طائب افزود: به همین سبب ترامپ در سفر به کشورهای مختلف از آنها می خواهد به ایران بگویند ارتش سوریه پیشروی نکند و اگر غده سرطانی اسرائیل جراحی شود رگ و ریشه های صهیونیست در منطقه خشک شده و خانه خدا برای بقیه الله (عج) امن می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: مشکلات ارزی و اقتصادی وجود دارد و دستیابی به موفقیت بدون پشت سر گذاردن سختی ها امکان پذیر نیست و مساله برای مقام معظم رهبری مشخص بوده و با صبر و مقاومت به هدف خواهیم رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه