اخبار داغ

ثبات حمل و نقل جاده ای در کانون ترانزیت کشور/ ۳۵ هزار حلقه لاستیک بین کامیون داران هرمزگان توزیع شد

ثبات حمل و نقل جاده ای در کانون ترانزیت کشور/ ۳۵ هزار حلقه لاستیک بین کامیون داران هرمزگان توزیع شد
فعالیت حمل و نقل جاده ای در هرمزگان به عنوان کانون فعالیت های کانتینری و ترانزیت کشور روند ثابت خود را دنبال می کند و تاکنون هیچ گونه اعتراض کامیون داران در این استان صورت نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛سناریوی اعتراض کامیون داران در کشور از اویل اردیبهشت ماه به صورت جسته و گریخته در برخی از نقاط کشور به دلیل نرخ ابلاغی کرایه حمل بار، مشکلات بیمه و افزایش یکباره قیمت لوزام یدکی و قطعات کامیون در کشور آغاز شد که در همهمه گلایه های این قشر زحمت کش عده ای با آب به آسیاب ریختن اعتراضات سعی بر سیاسی کردن و اختلال در روند کار داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

اعتراض کامیون داران سراسر کشور به میزان قیمت های حمل بار موجب شد تا در اواسط بهار شاهد صف های طولانی کامیون داران معترض در استان های جنوبی، غربی و مرکزی کشور باشیم از این استان هرمزگان به عنوان کانون فعالیت های تجاری و قطب ترانزیت کشور شاهد جرقه هایی هرچند ضعیف از اعتراضات بود.

,

بنابراین گزارش اعتراض عده ای از کامیون داران در پایانه بار بندرعباس و شهرستان پارسیان در همان روز بلافاصله با ورود مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به محل تجمع کامیون داران و گفتگوی حضوری با رانندگان مساله ختم به خیر شد و این استان تجاری تاکنون تجمع یا اعتراضی را از سوی جامعه کامیون داران نداشته است.

,

در هرمزگان هیچ گاه اعتراضی صورت نگرفت

, در هرمزگان هیچ گاه اعتراضی صورت نگرفت,

حضور مدیرکل راهداری در جمع معترضین  موجب شد تا مطابق نرخ اعلامی ،قیمت حمل بار تا ۲۰درصد افزایش و مشکل حقوقی رانندگان رفع شود که پس از پایان اعتراضات با اعلام شبانه بار در ساعت۲۱ کامیون داران در سالن حمل بار حضور یافته و نسبت به تحویل بار اقدام کردند.

,

در ادامه جو سازی های منفی و موج سواری معاندین از اعتراضات صنفی کامیون داران در هرمزگان مدیرکل راهداری با حضور در جمع اصحاب  رسانه گفت: افزایش نرخ کرایه بار در کشور موجب اعتراضات در سایر استان‌ها شد که به طبع آن، ورود بار به وسیله کامیون در استان را دچار مشکل کرد.

, مدیرکل راهداری با حضور در جمع اصحاب  رسانه گفت:,

باقر جوان افزود: در استان هرمزگان هیچ گاه اعتراض جمعی صورت نگرفت و فعالیت حمل و نقل روند ثابت خود را دنبال می کنند.

,

وی با بیان اینکه اعتصاب رانندگان کامیون در کشور هیچ خللی را در چرخه بار در هرمزگان وارد نکرده است،اظهار کرد: با حضور مسئولان در جمع معترضین صدای رانندگان شنیده و پس از متقاعد شدن پروسه حمل و نقل به روال عادی خود بازگشت.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از بارگیری روزانه ۲ هزار و ۸۰۰دستگاه کامیون در استان خبر داد و عنوان کرد: ورودی بار به این استان ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده و درعین حال شرایط در سطح کشور به حال عادی برمی‌گردد.

,

وی با بیان اینکه در کشور ۲۰ هزار دستگاه کامیون بارگیری می‌شوند، تصریح کرد:۳۷ درصد از کالای کشور از طریق بندرعباس وارد می‌شود که موجب شده فعال‌ترین مرز ورودی کشور باشد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خاطرنشان کرد: در سطح کشور ۲۵ میلیون تن و در هرمزگان یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن بار از مبدا جابجا می‌شود.

,

توزیع 35 هزار حلقه لاستیک بین کامیون داران

, توزیع 35 , توزیع 35 , هزار حلقه لاستیک بین کامیون داران, هزار حلقه لاستیک بین کامیون داران,

وی همچنین اظهار کرد:هرمزگان به عنوان اولین استان در سطح کشور اقدام به توزیع لاستیک با قیمت مناسب در بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان نموده است .

, وی همچنین اظهار کرد:هرمزگان به عنوان اولین استان در سطح کشور اقدام به توزیع لاستیک با قیمت مناسب در بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان نموده است ., هرمزگان به عنوان اولین استان در سطح کشور اقدام به توزیع لاستیک با قیمت مناسب در بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان نموده است .,
باقر جوان  افزود : در راستای توزیع عادلانه و مناسب لاستیک با کیفیت و ارزان قیمت در بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، ۳۵ هزار حلقه لاستیک یارانه‌ای به رانندگان داده می‌شود.
, باقر جوان  افزود : , در راستای توزیع عادلانه و مناسب لاستیک با کیفیت و ارزان قیمت در بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، , ۳۵, هزار حلقه لاستیک یارانه‌ای به رانندگان داده می‌شود.,
 
,  ,
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره به این‌که توزیع و پخش ۳۵ هزار حلقه لاستیک در ۲ فاز انجام می‌شود، ادامه داد: در فاز اول ۱۰ هزار حلقه و در فاز دوم ۲۵ هزار حلقه بین رانندگان متقاضی و فعال بخش حمل و نقل جاده ای  توزیع خواهد شد.
, مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره به این‌که توزیع و پخش , ۳۵, هزار حلقه لاستیک در , ۲, فاز انجام می‌شود، ادامه داد: در فاز اول , ۱۰, هزار حلقه و در فاز دوم , ۲۵, هزار حلقه بین رانندگان متقاضی و فعال بخش حمل و نقل جاده ای,  , توزیع خواهد شد.,
 
,  ,
باقرجوان خاطرنشان کرد: رانندگانی که تمایل به دریافت لاستیک یارانه‌ای دارند می‌توانند از ۲۶ تیرماه  به انجمن رانندگان واقع در پایانه بار بندرعباس مراجعه نمایند .
, باقرجوان خاطرنشان کرد: رانندگانی که تمایل به دریافت لاستیک یارانه‌ای دارند می‌توانند از , ۲۶, تیرماه,  , به انجمن رانندگان واقع در پایانه بار بندرعباس مراجعه نمایند .,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه