اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

افزایش 68 درصدی کمک حامیان زنجانی به ایتام و فرزندان محسنین/ بیش از 3 هزار 162 یتیم و فرزند محسنین از کمک حامیان بهره مند شدند

افزایش 68 درصدی کمک حامیان زنجانی به ایتام و فرزندان محسنین/ بیش از 3 هزار 162 یتیم و فرزند محسنین از کمک حامیان بهره مند شدند
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمک حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در 3 ماهه اول سالجاری به یک میلیارد و 942 میلیون تومان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با قدردانی از مشارکت خیران و حامیان در برنامه‌های اجرایی این نهاد اظهار کرد: با مشارکت مطلوب حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان زنجان منابع قابل‌توجهی برای خدمت‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تأمین می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیران پشتیبان معنوی کمیته امداد بوده و خیران زنجانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین همواره پیش‌قدم بوده‌اند، افزود: قریب به15 هزار خیر زنجانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین حمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بر عهده‌دارند.

,

صفری از بهره‌مندی بیش از 3 هزار 162 یتیم و فرزند محسنین از کمک حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح‌های اکرام و محسنین خبر داد و گفت: حامیان زنجانی به‌منظور کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه اول امسال بیش ازیک میلیارد و 942 میلیون تومان کمک کرده‌اند.

,

وی ادامه داد: مشارکت حامیان زنجانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح‌های اکرام و محسنین در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 68 درصد رشدداشته است.

,

وی بابیان اینکه رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد توانمندسازی آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مردمی است، عنوان کرد: امیدوار هستیم با افزایش مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد زمینه توانمندسازی و استقلال اقتصادی جامعه هدف این نهاد فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه