اخبار داغ

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره):

شهدا از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند

شهدا از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز، 28 تیر ماه به دستو مقام معظم رهبری در دیدار و عیادت با خانواده شهیدان«ستاری»، «میثم نجفی»و «مرتضی امیر حسن»، اظهار کرد: شهادت در راه عقاید و دفاع از میهن یک افتخار بزرگ است و نصیب هر کسی نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

,

مخبر با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواد های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

,

 

,

وی افزود: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

,

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاکید کرد: نسبت به خانواده‌هایی که برای دفاع از دین و وطن خود فداکاری و ایثار کرده و در این راه رنج و سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند، همه وظیفه داریم که احساس مسئولیت داشته باشیم.

,

 

,

وی در پایان بیان کرد: بی‌شک امروز شهدا،جانبازان و ایثارگران نمادهای بی‌بدیل ایثار، مقاومت و شهادت در کشور عزیزمان ایران هستند و باید از رشادت‌های عزیزان تشکر کرد. البته بیشترین سختی را خانواده‌های آنان متحمل می‌شوند که قطعا اجر آنها در پیشگاه خداوند کمتر از خود فداکاری نیست.

,

گفتنی است، در پایان دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  هدایای تبرک شده مقام معظم رهبری تقدیم خاواده شهدا کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه