اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

مراکز تحقیقاتی صفویه در استان راه اندازی شود/ ضرورت آشنایی جوانان با تاریخ اردبیل

مراکز تحقیقاتی صفویه در استان راه اندازی شود/ ضرورت آشنایی جوانان با تاریخ اردبیل
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت : در برنامه های هفته اردبیل، جوانان استان را با مفاخر تاریخی استان و نقش بی نظیرتاریخ اردبیل در جلوگیری از مصادره تاریخ آشنا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما،آیت الله سید حسن عاملی در دیدار ستاد اجرایی هفته استان اردبیل با نماینده محترم ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل اظهارداشت: روز اردبیل فرصتی مناسب برای معرفی تاریخ استان و آشنایی جوانان با نوابغ و مفاخر استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی ایجاد نظام الگو سازی در حوزه تعلیم وتربیت را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تمدن های بزرگ در راستای الگوسازی از  مفاخر تاریخ کشورشان قدم های بزرگی را برداشتند.

,

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل ابراز داشت: استان اردبیل دارای سرمایه بزرگ تاریخی است و در شرایط کنونی متاسفانه هجمه های بسیاری نسبت به تاریخ صفوی انجام می شود که ایجاد مراکز تحقیقاتی صفوی در استان اردبیل امری لازم است.

,

وی بااشاره به نقش بی نظیر سلسله صفوی در یکپارچه ساختن ملت ایران در برابر دولت عثمانی ، بیان کرد: در شرایط  کنونی باید با تشویق  نسل جوان به مطالعه علمی تاریخ صفوی و حرکت های علمی، احساس مسئولیت آنان را برای خدمت به کشور ارتقا دهیم .

,

عاملی بیان کرد : برای رسیدن به قشر آرمانی ، هزینه آرمانی را باید پرداخت کرد و  با تلاش بالقوه از مشکلات موجود کشور فارغ شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه